sobota, 10 grudnia 2016

VLOGMAS dzień 9



Hej :)
Nareszcie! Nareszcie! Nareszcie!
Mamy CHOINKĘ! Już się doczekać nie mogłam!
Do jutra!
P.

Produkt Dnia 9:



Tonik Benton Aloe BHA Skin Toner

To dobry chłopak jest :D

Ma wiele zalet:
jak wszystkie produkty Bentona - nie pachnie :D
ma żelkowato-esencjowato-płynną konsystencję :D
jest oparty na aloesie - doprawdy, czy ktokolwiek jeszcze nie słyszał o mojej miłości do aloesu ;) ?!

Dzięki dodatkowi kwasu ma złuszczać martwe komórki naskórka, ale, aaaaaaaaaaaaaaaaaaale! WCALE nie szczypie, WCALE nie piecze, a WIELCE wygładza :D

Buzia po nim jest gładziutka, mięciutka, nawilżona, drobne zmiany szybciej się goją. 

A i koloryt zdaje się odchodzić od plackowatości w kierunku jednolitości :D Taki rym :D

Ciekawy produkt, bo mogę go polecić osobom o cerze tłustej czy trądzikowej z tym samym przekonaniem, co "wrażliwym sucharkom" ;)

Nie przepadam za nakładaniem go wacikiem/płatkiem Konjac - najbardziej lubię wklepywać go jak esencję ;)

Jest jeszcze coś, co podnosi poziom jego wspaniałości w dniu dzisiejszym, a mianowicie - mam dla Was konkurs :) i 5 butelek tego toniku do wygrania!

Napiszcie w komentarzu:
Wasz nick z YouTube,
jaką cechę musi spełniać kosmetyk, żebyście mogli nazwać go luksusowym
oraz zostawcie swojego maila.

Konkurs trwa do soboty 17 grudnia 2016, a wyniki jak zawsze pojawią się na moim FB dzień później :)

Dzięki za wizytę!
P.


112 komentarzy:

  1. AkinAA1 - kosmetyk luksusowy to ten który działa, jest bogaty w drogocenne składniki, działający znakomicie na moją skórę i co drugorzędne ale i też ważne opakowanie..takie które chce się oglądać i dotykać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:10

    jeeeeeeej! :)
    ażeby jakiś kosmetyk nazwać "luksusowym", musiałby być POTWORNIE DROGI ;)
    a że jeszcze nie jestem obrzydliwie bogata, to takich się u mnie na razie nie zastanie ;)
    Pozdro600 i miłego piernikowania :3
    Ania G
    (ania_gron@o2.pl, zielone.pstryk.czerwone)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozpatruje kosmetyki luksusowe na dwa sposoby. Pierwsza kategoria: Dla snobów. Cena jest zawyżona przez fikuśne opakowanie i marketing. Jest jakościowo dobry ale można dostać jego tańsze zamienniki. Kategoria druga to kosmetyki dla koneserów. Opakowanie jest gustowne ale raczej minimalistyczne, bardzo dobrej jakości. Cenę podnoszą rzadkie składniki albo niestandardowe metody produkcji. Często jest wykonywany ręcznie w ograniczonym nakładzie.

    Kuba Kizo
    Jamrozikkuba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Luksusowy to taki, który ze względu na swoje niebiańskie działanie i niezdrowo wysoką cenę powoduje drżenie rąk gdy się po niego sięga. A sięga się nie często bo każda kropla jest cenna. I każda zapewnia odrobinę szczęścia. (grinczyz@gmail.com mCszelka)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie Kosmetyk luksusowy to taki, po używaniu którego moje cialo (twarz) jest promienna, gladzìutka jak"pupcia niemowlaka" ma "to cos", co spawia, że nie chce się przestać go używać...
    wiolakulczynska@wp.pl lotta3791

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Luksusowy = jak otwieram paczkę to piszczę z radości bo zawsze o czymś takim marzyłam, każdą kropelkę traktuje jak płynne złot a stosowanie tego produktu kojarzy mi się z relaksującym zabiegiem.

    Lubię Wiedzieć
    anonim333.eu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13:33

    Nick: odciskipalcow

    Luksusowy znaczy pięknie pachnący i skutecznie działający.

    odciskipalcow@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika D. / mnkdjs@gmail.com
    Kosmetyk, który nazwałabym "luksusowym", musi przede wszystkim być wysokiej jakości. Wiąże się to oczywiście z wysoką ceną, ale jest on jej wart, bo spełnia swoje zadanie. Pielęgnuje, odżywia, leczy i sprawia, że czuję, że moje ciało jest traktowane z szacunkiem i miłością, na jakie zasługuje. Czyni mnie zadowoloną i zostawia ze świadomością, że robię dla siebie coś dobrego. Taka jest moja definicja "luksusowego" kosmetyku. pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie kosmetyk luksusowy to taki,który ma w swoim składzie milion dobroczynnych składników, kosztuje milion monet i daje efekty milion razy lepsze od kosmetyków które luksusowymi nie są :)


    Nick:Panna Migotka
    dusia288@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick: Agnieszka Michalowska
    agugulala@gmail.com
    Dla mnie kosmetyk luksusowy musi składać się z surowców naturalnych, dobrze aby były ekologiczne lub posiadały certyfikaty. Nie zawierać tanich środków konserwujących. Musi mieć opakowanie które jest przyjemne w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Luksusowy to taki, który ze względu na swoje niebiańskie działanie i niezdrowo wysoką cenę powoduje drżenie rąk gdy się po niego sięga. A sięga się nie często bo każda kropla jest cenna. I każda zapewnia odrobinę szczęścia. (grinczyz@gmail.com mCszelka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Luksusowy to taki, który działaniem powoduje, że czuję się piękna. Mam taki krem pod oczy, który chociaż nie jest mega drogi działa cuda. Nick: jullena, mail: agnisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moj yutubowy nic: haniuta1; a kosmetyk luksusowy to taki, po którego użyciu jak mnie ktoś zobaczy to powie z zazdrością - o! ona to od razu widać, że nie wydaje fortuny na kosmetyki luksusowe, tylko dobrze się wysypia, je zdrowo i biega o świcie po rosie codziennie 17 kilometrów bez wysiłku, nie to co ja. :-) wesierska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Abym uznała kosmetyk za luksusowy musi mi on dawać poczucie bezgranicznego komfortu gdy go nałożę na twarz (lub ciało). Ten moment kiedy czuję, że moja skóra "wypija" wszystkie najlepsze składniki z danego kosmetyku, a po jego zmyciu jest świeża, wypoczęta i wygląda mega zdrowo. Tak, tego komfortu poszukuję w kosmetykach luksusowych - które nota bene nie muszą kosztować fortunę, żeby mi ten komfort zapewniały :)
    Pozdrawiam cieplutko! Ania

    nick z Youtube: annna_kow
    mail: ania_wera@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój nick pawlikowska.ana@gmail.com

    Ja jestem prawdziwą sroką, więc przede wszystkim kosmetyk luksusowy MUSI mieć luksusowe opakowanie, czyli najlepiej szklane, a jeśli plastikowe to dobrej jakości, wypolerowane na wysoki błysk, trochę cięższe żeby czuć wagę luksusu :D ale liczy się także wnętrze, a zatem musi mnie urzec zapachem (lub jego brakiem) konsystencją o efektem na twarzy - no ma robić WOW.

    Mail, jak nick.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anna Górska :)

    Dla mnie kosmetyk jest luksusowym kiedy po jego nałożeniu z dnia na dzień widzę poprawę mojej tłustej cery. Po przespanej nocy patrzę w lustro i myślę sobie: kurcze nie jest tak źle jak mogło by być :). Są oczywiście jeszcze inne czynniki które mają na to wpływ, np szata graficzna, nie nachalna ale przyciągająca uwagę, opakowanie, to że dany specyfik ma bardzo dobry skład, nie jest testowany na zwierzętach, polityka całej firmy jest zgodna z moimi oczekiwaniami a przede wszystkim to że polecam ten kosmetyk innym :)
    Dla każdego luksus jest czymś innym, dla mnie to po prostu komfort mojej skóry.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anna Górska :)

    Dla mnie kosmetyk jest luksusowym kiedy po jego nałożeniu z dnia na dzień widzę poprawę mojej tłustej cery. Po przespanej nocy patrzę w lustro i myślę sobie: kurcze nie jest tak źle jak mogło by być :). Są oczywiście jeszcze inne czynniki które mają na to wpływ, np szata graficzna, nie nachalna ale przyciągająca uwagę, opakowanie, to że dany specyfik ma bardzo dobry skład, nie jest testowany na zwierzętach, polityka całej firmy jest zgodna z moimi oczekiwaniami a przede wszystkim to że polecam ten kosmetyk innym :)
    Dla każdego luksus jest czymś innym, dla mnie to po prostu komfort mojej skóry.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, tu ggosiek3 :) Kosmetyk, który nazwałabym luksusowym, to taki, który naprawdę daje widoczny efekt. Nie musi kosztować fortuny, jeżeli działa to jest moim numerem jeden, najlepszym z najlepszych, czyli według mnie, luksusowym. (e-mail: malgosiabuzi@wp.pl -tak, wiem.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie luksusowy kosmetyk to taki, po którego nałożeniu czuje się jak nowo narodzona. Uwielbiam moment gdy wykonuje demakijaż po całym dniu,a potem nakładam właśnie luksusowy kosmetyk dzięki któremu czuje jakby moja twarz promieniała anielskim blaskiem, i jest mega mega świetny komfort, oh to uczucie na twarzy. Coś niesamowitego.

    Meneris
    meneris89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nick: Marysia Gruszka
    Cecha: cena + jakość
    mail: mgruszka8@gmail.com


    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wg mnie luksusowy kosmetyk to taki, który daje efekt "WoW" a cena wcale nie musi powalać, działanie przede wszystkim :)
    Dagmara Noske / dagmara.noske@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nick: ula bukowska
    e-mail: u.bukowska@gmail.com
    Cecha, ktora musi posiadac luksusowy kosmetyk to +100 do samopoczucia po zastosowaniu. i znajdz tu nazwe na to;D jest to produkt po ktory sie siega zeby poczuc sie wspaniale, absolutnie poza produktami pierwszej potrzeby.
    Pozdrawiam radośnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Luksusowy kosmetyk to taki, którego zdobycie wymaga ode mnie troszkę wysiłku (czy to z powodu ceny czy też dostępności) więc jak już położe na nim moje paluszki to jakbym miała gwiazdkę w środku roku. Dodatkowo musi działać. I to nie jakoś tam, to ma być efekt z gatunku "o w mordę jeża ale on kozacko działa!".
    Anna Skrzynecka/ skrzynecka.am@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Luksusowy kosmetyk... to kosmetyk spełniający wyjątkowe potrzeby naszej skóry,
    to kosmetyk, który przemienia zły dzień naszej cery w "nasz dzień",
    to kosmetyk, który dodaje nam pewności siebie, maluje uśmiech na naszej twarzy, sprawia, że czujemy się dobrze w naszej skórze,
    a jednocześnie nadal jest tylko kosmetykiem, nie sprawia cudów, jest naszym cichym sprzymierzeńcem :)

    Nick na yt: Midorisanna
    @: marta.szymura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyk luksusowy? dla mnie luksus to spokój, szczęście , wygłupy z mężem i dobry sen. Może to banał ale szkoda mi forsy na kosmetyki "luksusowe" bo priorytety życiowe weryfikują na co mnie stać a na co nie. Nie mniej jednak chciałabym używać kosmetyków, które dadzą mi poczucie komfortu i pewności że moje ciało dostaje wszystko czego potrzebuje, jest dopieszczone w szczególe a efekty spektakularne.
    Nick na YT to Sylwia Pawlak
    sylwia.wiedzma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Asia:)21:13

    Luksusowy kosmetyk to dla mnie taki na specjalne okazje. Niekoniecznie aż tak specjalne jak święta, śluby itd. Ale np. takie jak wyjście z ważna osobą na kawę. Pamiętam, że jak byłam mała to byłam nauczona, że jak szło się gdzieś "z wizytą" trzeba się ładnie ubrać i w ogóle jakoś tak przygotować. I to mi trochę zostało: wychodząc gdzieś z przyjaciółką albo chłopakiem lubię wyglądać tak jakby niecodziennie. I tak jak nie chce mi się zazwyczaj poświęcać czasu na prostowanie włosów (można pospać 15 minut dłużej) tak wtedy wyprostuję. Tak samo z kosmetykami- przeraźliwie piękna i równie przeraźliwie droga czerwona szminka pasuje na taki dzień idealnie, a na zwykłe wyjście na uczelnię czy do pracy już jej trochę żal. Ale przez to takie właśnie zwykłe-niezwykłe wyjścia stają się takie jakby magiczne. A jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne to zazwyczaj sama sobie takich nie kupuje, stawiam raczej na dobre, działające kosmetyki, ale nie rujnujące kieszenii. Kiedy jednak już sobie coś takiego upatrzę, przeczytam milion pięćset recenzji, przeanalizuje skład, w końcu sobie kupię i okazuje się, że to serio jest cud (komplementy są najlepszym przykładem) to oszczędzam i szanuję jak nie wiem co, tak żeby starczył na jak najdłużej. Podsumowując kosmetyk luksusowy= cudowne działanie + cena + magiczna otoczka


    Asia Kamusella mspsychoticeyes@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nick z YouTube: Jelena
    Jaką cechę musi spełniać kosmetyk, żebyście mogli nazwać go luksusowym: Jak dla mnie, kosmetyk jest luksusowy wtedy, kiedy mnie na niego nie stać.

    E-mail: paulka131@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ania Okulicz - aniad_84@wp.pl
    Luksusowym kosmetykiem jest ten, który powoduje uczucie "relaksu" na skórze, a po jego zastosowaniu widoczny jest "efekt ŁaŁ" :)Taki kosmetyk powoduje, że cera jest wygładzona, aksamitna i "mięciutka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Luksusowy kosmetyk to taki kosmetyk, który pozwala mi się poczuć jak po wyjściu ze SPA. Skóra musi być po nim natychmiastowo odżywiona, nawilżona, absolutnie nie może być podrażniona. Jak już wydawać miliony - to tylko na gwarantowany efekt WOW! Dodatkowo od luksusowego kosmetyku w mojej definicji wymagam czytelnego składu. Mistrzynią czytania między wersami w składach nie jestem, więc wolę jak są tam substancje, które kojarzę i wiem co nakładam na twarz. Jako posiadaczka cery naczynkowej wyjątkowo uważam na podstępne alkohole i na te, które wcale aż takie złe nie są ;)
    Koniecznie musi być w porządnym opakowaniu - tandetne, trudno otwierające się wieczka tylko irytują, a nie sprawiają radość :D Ładna szata graficzna, nie kryjmy tego, przyciąga babskie spojrzenia, więc byłoby miło mieć luksus eleganckiego kosmetyku zdobiącego łazienkę!
    Podsumowując - efektywny, mądry, porządnie i ładny wykonany :)
    Tani? Na pewno nie, jak się rozpieszczać, to po całości, w końcu na coś trzeba oszczędzać :D A w co inwestować jak nie w siebie?

    Nick: Karolina Bojarowicz
    mail: k.bojarowicz@wp.pl

    Korzystając z tego, że to przeczytasz ;) Przesyłam gorące pozdrowienia dla całej trójki, uwielbiam was, towarzyszycie mi od około 2 lat i z radością zauważam, że zbierasz coraz większą widownię - zawsze się dziwiłam czemu nasza "rodzina" jest tak mała :D
    P.S. Jako studentka weterynarii i psychofanka domagam się weterynaryjnego działu Michałka na kanale! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nick: Tusiazdzemem
    e-mail: tusia1100@wp.pl

    Za luksusowy kosmetyk uznałabym taki, po użyciu którego w końcu wiadomo, dlaczego żaden inny nie przynosił rezultatów ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Luksusowy kosmetyk,to dla mnie taki,ktory jest wyprodukowany ze składników najwyzszej jakosci,moze,choc nie musi-mieć nowatorską recepturę, być pięknie zapakowany,pięknie pachnieć,tak aby każda aplikacja byla dla mnie niczym relaksujące spa, no i co najważniejsze-działać przysłowiowe "cuda"..no i niestety byc drogi,ale wart swojej ceny:) To chyba tyle:) Pozdrawiam, agama aga.mokrowiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Luksusowy kosmetyk, to taki, który by tego sucharka dogłębnie nawilżył i odbudował. Piękne słoiki szklane, a najlepiej ciemne szkło kojarzy mi się z luksusem. W mojej głowie się wtedy zapala lampeczka *przecież oleje i surowce naturalne są w ciemnym szkle, to coś oznacza*, a więc to co w ciemnym szkle to na pewno luksusowe :D
    Asinek_xd@wp.pl
    Asina Benzedryna

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23:00

    Gosiak81
    Luksusowy kosmetyk to taki,ktory nie zrobi mi wielkiej krzywdy na twarzy,to taki ktory ukoi moja skore,to taki w ktorym moja cera czuje sie znakomicie i tak naprawde moze kosztowac pare zlotych,a mi jego aplikacja sprawi wielka frajde :)))
    (gosiak81@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kormelya, dla mnie eklskuzyeny to kosmetyk drogi, tak mi się kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  38. Paula Tomasiak jak dla mnie luksusowy kosmetyk musi być przede wszystkim warty swojej ceny, musi spełniać cechy, które producent podaje w jego opisie. Mam cerę niestety tłustą, więc każdy kosmetyk, który poprawia stan mojej cery zasługuje na miano luksusowego :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nick: magda melsea
    e-mail: melsea@tlen.pl

    Luksusowy kosmetyk to taki, po którego użyciu wiem czemu tak dużo kosztował bo efekt jest zdumiewający ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Luksusowy kosmetyk?
    Hm.. taki, przy którego użyciu zapominam o wszystkich problemach, troskach, sprawach do załatwienia. Taki przy którym zostaje tylko ja a moje kompleksy zostają za drzwiami. Taki przy którym uśmiecham się do tej w lustrze ;)
    Bogna Papiorek
    bognapapiorek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Luksusowy kosmetyk?
    Hm.. taki, przy którego użyciu zapominam o wszystkich problemach, troskach, sprawach do załatwienia. Taki przy którym zostaje tylko ja a moje kompleksy zostają za drzwiami. Taki przy którym uśmiecham się do tej w lustrze ;)
    Bogna Papiorek
    bognapapiorek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nick: Iwona Hanicka
    email: iwona.hanicka@wp.pl
    Kosmetyk luksusowy, bez głębszego zastanowienia pierwsze co przychodzi mi na myśl to oczywiście ekstremalnie wysoka cena..Ale, że najważniejsze jest działanie kosmetyku na naszą cerę, dla mnie kosmetyk luksusowy to taki, po którego nałożeniu czuję się jak w niebie, błogo ukojona, nawilżona, mięciutka i w ogóle wszystko co najlepsze :)
    PS. Śliczna choineczka :) Zazdroszczę, bo ja będę mieć tuż przed świętami..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Karolina Misiuda
    Luksusowy to taki, którego nakładam minimalną ilość. Po pierwsze dlatego, że tyle wystarcza aby zdziałał cuda. Po drugie - szkoda go walić kilo na buźkę bo chce się, żeby stał i stał w łazience i się nie kończył :D
    (kmisiuda35@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. pola4629
    Luksusowy-trudno dostępny i/lub drogi,zdobyty z wielkim wysiłkiem okupionym wyrzeczeniami;p ,sprawiajacy przyjemność przy używaniu i wreszcie spełniający obietnice producenta -moja skóra go pokochała-moje życie bez niego nie ma już sensu;p
    E-mail:jkowalska2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy00:31

    Judyta a
    Mój kosmetyk luksusowy to nie kosmetyk drogi, a taki który widocznie działa, nie jest używany "dla zasady" tylko daje mi luksus w postaci cieszenia się poprawionym stanem mojej cery. Nie sztuką jest kupienie kremu za 200 zł, a znalezienie takiego który zauroczy nas swoim działaniem :) Więc mogę śmiało powiedzieć że balsam myjący z Twojego przepisu, który zrobiłam to też dla mnie kosmetyk luksusowy :) (Nie! To nie jest podlizywanie się! :D)

    OdpowiedzUsuń
  46. Malwina Kawka

    Kosmetyk luksusowy dla mnie to taki, który sprawia że czuje się jak milion dolarów, daje mi satysfakcję z używania go poprzez efekty jakie mi daje. Oczywiście musi go otaczać otoczka luksusowości, fajnie jak jest pięknie zapakowany choć nie musi pięknie pachnieć oraz im trudniej jest go zdobyć/zrobić tym bardziej jest dla mnie luksusowy, wyczekany, jedyny w swoim rodzaju :) Myślę też, że rytuały w pielęgnacji jakie mogę za jego pomocą stworzyć także wpłyną na moje postrzeganie produktu jako luksusowego. Niestety kobiety są trochę jak sroki i lubią mieć coś drogiego, trudno dostęnego, wyjątkowego nawet jeśli kosmetyk miałby stanowić tylko część kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Paulina Paszkiewicz

    Dla mnie kosmetyk luksusowy to kosmetyk, który swoim działaniem sprawia że czuję się jak milion dolarów :) Luksus nie tkwi w cenie kosmetyku lecz w efekcie jaki daje mojej skórze - piękna, pełna wewnętrznego blasku i zdrowa. Może to być krem lub tonik za 5 zł, ważne jest jedynie to by sprawiał wrażenie jakbym była świeżo po zabiegu w najlepszym SPA wtedy z całą pewnością nazwę go luksusowym:)

    Email: ppaszkiewicz93@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  48. Joanna Dobrzyńska
    Luksusowy to taki, na którego zakup czekam z utęsknieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kosmetyk luksusowy dla mnie, to taki który pozwala mi się zrelaksować po całym dniu i do tego doskonale wpływa na stan mojej skóry :) A gdy się kończy muszę mieć kolejny bo nie mogę bez niego żyć :P
    Pozdrawiam JagodaS (szczotaczka@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  50. Luksusowy kosmetyk to ten którego używanie sprawia, że czuję się wyjątkowo. Czuję w ręku jakość opakowania, estetyka cieszy oko a cena - no cóż luksusowy kosmetyk to ten na który muszę oszczędzać! :)

    Mail:izabelaleonarczyk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Oliwkowygaj
    Kosmetyk luksusowy- to taki po którym skóra sama w sobie czuje się zrelaksowana, wygładzona i wyglada na zdrowsza. Pisze to i stwierdzam, ze to smutne, ze tak pojmuje kosmetyk luksusowy. Tak powinien działać każdy dobry kosmetyk, a niedobrych nie ma potrzeby używać :)
    Oliwkowygaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Luksusowy kosmetyk dla mnie to taki, który zawiera naturalne składniki i bardzo dobrze działa na moją cerę. Nawilży ją, ukoi, nie wysuszy, wyrówna koloryt bo mam z tym ogromny problem, sprawi mi ogromną przyjemność z korzystania i na który moge sobie pozwolić co jakiś czas np w formie prezentu :)
    Nick : agusia aga agatafizia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy08:49

    Nat Woj- natwoj4@gmail.com

    Kosmetyk luksusowy to dla mnie kosmetyk wykonany z najwyzsza starannoscia, ekologiczny, o wspanialym skladzie, ktory podczas uzycia dziala na moja skore tak, jakby zostal stworzony specjalnie dla mnie:)

    Tez mam juz choinke! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie nie jest ważna cena, żeby nazwać, że kosmetyk jest luksusowy. Musi mieć luksusowe składniki. Po prostu każdy dla mnie, który ma świetny skład. Ostatnio dla mnie jest nim Serum z Resibo. <3
    (mrsbilionairee; maadzieek@gmail.com)
    www

    OdpowiedzUsuń
  55. Katarzyna Tr09:26

    Nick: Katarzyna Tr
    Luksusowy kosmetyk dla mnie to taki, na który nigdy nie będzie mnie stać.To takie cudo, które oglądam na wyzszych półkach sklepowych, wiem, że zrobi cuda, wiem,ze rozwiąże większość moich problemow i niestety wiem, że ze względu na pozwalająca cenę nigdy nie będzie mnie na niego stać..
    Więc gram w totka :-)
    katarzynatraczuk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  56. Dla mnie kosmetyk luksusowy to niekoniecznie kosmetyk bardzo drogi. Na miano luksusowego zasługuje ten, który spełnia moje oczekiwania: jak ma nawilżać to nawilża, jak ma zagoić to to robi i lubię jak oryginalnie pachnie (np. olejek Nuxe - mojej miłości do tego zapachu nie da się opisać)

    Lucyna Walczak
    lucyna.walczak1979@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Produkt,a właściwie kosmetyk luksusowy dla mnie to taki, który spełnia moje oczekiwania, ba nawet działa na moja skórę o niebo lepiej niż się spodziewałam:D Poza tym posiada dużo dobroczynnych,naturalnych składników, nie podrażnienia,nie szczypie, jest przyjazny dla alergików,może ale niekoniecznie ładnie pachnieć i oczywiście ładnie wyglądać :)

    Katarzyna Szymczak
    smieszkassia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. YT: Agnieszka Sroga
    mail: agnieszka.sroga21808@gmail.com

    Luksusowy kosmetyk to taki, który w małej ilości potrafi oddziaływać na każdą potrzebę naszej skóry równocześnie i trzeba się z nim obchodzić jak z najdroższym skarbem, bo działa cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy12:26

    Yt -Angie
    Mail- agnieszkapaulinakrasowska46@gmail.com

    Luksusowym kosmetykiem jest dla mnie taki który każdego dnia daje mi radość z jego użytkowania a efekty jakie daje sprawiają, że mam ochotę polecać go każdej napotkanej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy12:27

    Luksusowy to może być hotel albo auto ;) W przypadku kosmetyków nie rzadko "luksus" to wymysł sztabu marketingowców ;) Dla mnie kosmetyk mysi być przede wszystkim bezpieczny i skuteczny. Chociaż jeśli pojawiłby się kosmetyk, po użyciu którego moja skora twarzy wyglądałaby jak skóra na pupie mojej kochanej dwulatki, to nazwałabym go luksusową, magiczną, kosmetyczną różdżką :)

    Hanna Matuszczak
    hania.matuszczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nick:Renata
    email:renata.czarnecka3@wp.pl
    Kosmetyk luksusowy to:
    1. Naturalny skład
    2. Spełnione obietnice producenta
    3. To jest dla mnie pełnia szczęścia i luksus

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej! Ta seria to mój ulubiony kalendarz adwentowy w tym roku! A kosmetyk luksusowy to taki, który zawiera wartościowe składniki zamiast wypełniaczy, działa zgodnie z przeznaczeniem i ma przemyślane wygodne w użyciu oraz estetyczne opakowanie. Pozdrawiam! Ps. W końcu my też mamy choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Taki kalendarz adwentowy to wymiatacz :D iii co najważniejsze- nie idzie w boczki :D

    A wg mnie kosmetyk luksusowy to przede wszystkim jakość potwierdzona certyfikatami, bez owijania w bawełnę i mydlenia oczu :) bo napisać na buteleczce można wszystko, milion obietnic, a w porównaniu do tego to co jest w środku to czasami dwie inne historie :D

    ( m mili; marta.militowska@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj kochana:) super, że dziś można wygrać taki luksusowy kosmetyk....a no właśnie miałam pisać o kryteriach luksusowego kosmetyku, więc wiadomo
    1. skład...składniki
    2. działanie...moje zadowolenie, ale ważniejsza jest opinia mojego męża, bo wiadomo facet ma inną percepcję szczególnie w sprawie kosmetyków
    3. bardzo chciałabym sprawdzić na sobie i na mężu działanie tego tonicu z aloesem marki Benton:)
    pozdrawiam przedświątecznie Kasia. Mój adres kasiawysocka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Nick Yt: wero nika
    Luksusowy kosmetyk musi mieć w sobie ten "lux". Dla mnie jest to przede wszystkim działanie, które sprawia, że czuję się inaczej,zdecydowanie lepiej, że nawet jak nałożę tylko ten jeden, konkretny kosmetyk, to czuję się jak milion dolarów :) Musi mieć w sobie "to coś"! No i dobrze by było jeszcze mieć na czym oko zawiesić, gdy codziennie po niego sięgam - ładne, estetyczne i niebanalne opakowanie to jest to co się docenia ;)
    E-mail: veronka3108@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Paweł Orłowski20:06

    NICK YT: Paweł Orłowski
    Dla mnie luksusowy kosmetyk powinien mieć takie działanie, które będzie widoczne i odczuwalne już po pierwszym zastosowaniu. Jego etykietka ze składem nie powinna zajmować połowy opakowania. Substancje aktywne powinny być skoncentrowane.

    OdpowiedzUsuń
  69. nick: Dagmara K
    Kosmetyk jest dla mnie luksusowy, jeśli oparty jest na trudno dostępnych, wyrafinowanych składnikach (high-tech albo naturalnych) o UDOWODNIONYM działaniu, czyli np. marka ma własny dział innowacji, gdzie odpowiednie molekuły/kombinacje składników są opracowywane i testowane. To jest to.
    mail: d.kolakowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. nick: magdalena opała
    Luksusowy kosmetyk to dla mnie taki, który jest niemal w 100% naturalny. W czasach, w których prym wiodą drogeryjne kosmetyki, używanie czegoś w pełni naturalnego to prawdziwy luksus :)
    mail: magdalena.opala666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Słowo luksusowy od zawsze kojarzy mi się z czymś, na co mnie nie stać. Zatem gdy zakup kosmetyku wiąże się z dużymi wyrzeczeniami (brak obiadów przez tydzień :D), wtedy spełnia pierwsze kryterium luksusowości. Rzecz jasna - niejedyne, ale chyba najważniejsze. Oczywiście nie zawsze drogie kosmetyki są skuteczne, no i zdecydowanie bardziej raduje się moje serce, gdy jakaś tania drobnostka uczyni cuda, ale nie czuję wtedy tego "powiewu luksusu".
    Mail: alkatelowa@gmail.com
    Nick: Chocletaify

    OdpowiedzUsuń
  72. nick yt: Jagna
    Luksusowy kosmetyk to bardzo wielkie wymagania. Może być drogi, ale musi być wart swojej ceny, musi działać rewelacyjnie i jego użytkowanie musi sprawiać mi przyjemność - odpowiednia konsystencja, zapach i estetyczne opakowanie.
    jagna.bk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. nick: Diana Kalinina
    Uważam że luksusowy kosmetyk może nazywać wtedy, kiedy ma w składzie nie mniej 70% składników naturalnych i w 99% spełnia oczekiwania, to co jest napisane na opakowaniu.
    dianakalinina27@gmail.com
    Pozdrawiam wszystkich i Ściskam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Nick: Anita Pacyna
    Hmm luksusowy kosmetyk to przede wszystkim naturalny kosmetyk. Nie jestem eko-świrem ale dobre sklady kosmetykow to absolutna podstawa przy mojej wymagającej cerze która lubi strzelać fochy w najmniej odpowiednich momentach ;) Ps. Przy okazji komentarza chciałabym bardzo podziekowac za to co robisz bo dzięki tobie mam jakąkolwiek kontrole nad swoją skórą :)

    apacyna472@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. za kosmetyk luksusowy uznaję taki, na który mnie aktualnie nie stać:)) a który jest dopracowany w każdym możliwym calu, tuninguje naszą skórę, wydobywa nasze piękno i poprawia nasze samopoczucie:)
    nick: iaqoda
    mail: jagoodkaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy22:11

    Nick: N Siem
    dla mnie kosmetyk luksusowy to taki, który ma naturalne składniki, tak skomponowane i dobrane, że rzeczywiście wykazują pozytywne działanie na kondycję mojej skóry
    mail: nsiemieniuk@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  78. kosmetyk luksusowy, to taki do zadań specjalnych, który potrafi czynić takie cuda jakich zwykłe kosmetyki nie potrafią ;), jak przychodzi w paczce do domu i wiem, że już dotarł, to aż nie mogę się doczekać aż położę łapki na pudełku i będę się mogła do niego dobrać :). Pozdrawiam serdecznie!

    youtube: Karolina Tkaczuk
    mail: poison-ivy@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Nick: Ewelina J. Kowalczyk
    e-mail: evelyns.shades.of.red@gmail.com

    Dla mnie kosmetyk luksusowy to nie tylko taki, który ma wysoką cenę, ale przede wszystkim ten, który zawiera cenne i skuteczne składniki, a podczas używania dostarcza pozytywnych wrażeń, sprawia, że czuję się wyjątkowa i dopieszczona. Może to trochę głupio (i dwuznacznie) to brzmi, ale serio, eleganckie opakowanie, przyjemny zapach, fajna konsystencja mogą sprawić, że odczuwam powiew luksusu :) Ot, dbałość o detale :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bym mogła nazwać kosmetyk luksusowym, musi zaistnieć między nami chemia bez nadmiaru chemii w składzie:) Niby proste, a takie unikatowe...Na szczęście Czaszka uczy takich sztuczek:)
    :D
    Nick: Natalia Sobiech
    E-mail: natalia_Sobiech@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam nick na: absent-minded but warm-hearted :D

      Usuń
  81. nick: Magda Rodek
    mail: rodek.magda@gmail.com

    To ja tak krótko: dla mnie kosmetyk luksusowy to nie tylko wysoka cena, bo nie zawsze jest ona adekwatna do jakości, ale też idący z nią w parze dobry skład czy dobór substancji pozostawiający efekt WOW! Niezależnie czy to kosmetyk pielęgnacyjny, kolorówka czy perfumy, aby zasłużyć na miano luksusu musi być faktycznie wart swojej ceny �� A najlepiej gdy jednocześnie używanie go sprawia sporą przyjemność..

    serdeczne pozdrowienia ��

    OdpowiedzUsuń
  82. nick: rrakolina
    mail: karolinas410@gmail.com

    pierwsze, co mi przychodzi do głowy kiedy pomyślę o KOSMETYKU LUKSUSOWYM, to: nie taki, gdzie płacimy tylko i wyłącznie za modną markę widniejącą na opakowaniu, a taki, który faktycznie WART jest każdej złotówki! to taki kosmetyk, który posiada ciekawy, bogaty skład (olejki, ekstrakty i inne składniki czynne.. oj kochamy kochamy :)). no i wrrrreszcie - jest to taki kosmetyk, na którego widok Wasze serducho zaczyna bić szybciej! a każdy moment jego użytkowania dosłownie celebrujemy, czerpiąc z tego masę przyjemności :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Mój nick z yt: kaaalinaaa
    Mail: kalina.zeligowska@gmail.com

    Jeśli o mnie chodzi to z kosmetykiem luksusowym nieodłącznie wiąże się luksusowe opakowanie - najlepiej szklane (bądź inne ciężkie), odpowiednio zabezpieczające zawartość czy przed dostępem światła czy zanieczyszczeń.
    Poza tym, może to głupie, ale nie nazwałabym taniego kosmetyku luksusowym.
    I może to wynika z mojej sytuacji życiowej/finansowej kosmetyk luksusowy jest dla mnie czymś "odświętnym", takim do używania nie codziennie, a raczej przed wielkim wyjściem albo podczas domowego większego spa - raz na pare dni.
    Czyli generalnie moje skojarzenia z kosmetykiem luksusowym to przede wszystkim - wyjątkowy, działający, przynoszący natychmiastowe efekty.

    Pozdrawiam,
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
  84. nick: Kinga Baranowska
    mail: kinbaranowska@gmail.com

    Kosmetyk luksusowy ma "to" wszystko - działanie, skład, opakowanie, zapach czasem niestety też cenę. To ten po który sięgamy wręcz z namaszczeniem i dbamy żeby nie zmarnowała się ani kropelka a potem długo, dłuuugo cierpimy kiedy niestety się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  85. Kosmetyk luksusowy to taki, który jest dopracowany w każdym aspekcie: od składników, poprzez zastosowane technologie, opakowanie, oprawę graficzną, a także wizerunek marki.

    Nick: Iwona Kociołek
    e-mail: iwona.kociolek @ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. roseemi22:51

    nick: Emilia Wąsiakowska
    e-mail: wasiakowskae@gmail.com

    Dla mnie kosmetyk luksusowy to taki, którego same opakowanie przynosi przyjemność dla oka, a zawartość dla ciała. Chcę wiedzieć, że ktoś włożył w jego tworzenie wiele pracy w składniki, design i stąd bierze się też jego "luksusowa" cena, której w ten sposób nie będzie żal zapłacić, bo wiadomo, że ta inwestycja w siebie się zwróci. Powinien dawać tą świadomość, że był to dobry wybór, a każda jego kropla będzie jak kropla złota (nie w sensie dosłownym-wiadomo, że i takie na rynku są).

    OdpowiedzUsuń
  87. Kosmetyk luksusowy ma naturalny skład, a jego działanie faktycznie widać (to nie tylko obiecanki producenta). Cudownie pachnie i ładnie prezentuje sie na półce ;)

    Katarzyna Kołakowska
    Bialy.bez9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy10:39

    Madzia Paus
    madziuszka279@op.pl
    Żeby kosmetyk był dla mnie luksusowy musi być to kosmetyk "kompletny" - musi mieć ładne opakowanie - najlepiej wykonane z grubego, ciemnego szkła, musi mieć idealną konsystencję i działanie - najlepiej gdy zawiera jakiś ekskluzywny, rzadko spotykany ekstrakt. Kosmetyki luksusowe kojarzą mi się wyłącznie z kosmetykami do twarzy. Używanie takiego kosmetyku to czysta przyjemność, a każda aplikacja daje poczucia piękna, szczęścia i dobrobytu :P
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy12:44

    Dla mnie luksusowym kosmetykiem jest po prostu produkt o składzie naturalnym. Mam bardzo kapryśną cerę, której zdecydowanie nie są potrzebne kosmetyki z listą składników ledwo mieszczącej się na etykietce :)
    Pozdrawiam!
    nick: Milena Ce
    e-mail: milena.ceg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. PannaZuza14:19

    Świetnie, że zrobiłaś cały wpis na ten temat. Sama się zastanawiałam nad kupnem tego skin tonera, bo widziałam ich kosmetyki w Douglasie. Teraz i ja chętnie wypróbuję, dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Kosmetyk luksusowy to dla mnie kosmetyk drogi (jak na moją kieszeń, wiadomo, że dla każdego "drogi" może oznaczać inny przedział cenowy), musi mieć ładne opakowanie (zazwyczaj szklane ze złotymi elementami, żeby się przyjemnie używało), musi pięknie pachnieć. Ale to nie wystarcza. MUSI DZIAŁAĆ. Jeśli kosmetyk posiada wszystkie poprzednie cechy, ale nie działa to jest to zwykły bubel i zdzierstwo. Ale jeśli je ma, a jeszcze dodatkowo robi z moim ciałem to czego oczekuję (czyli np. ekstremalnie nawilża czy wygładza skórę, widocznie rozjaśnia przebarwienia lub np. w przypadku perfum zapach długo się utrzymuje) to jest to mój luksusowy eliksir, którego strzegę jak Cerber, a każda kropla jest na wagę złota! :)
    Nick Youtube: Kakina139
    Adres e-mail: kakina139@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Dla mnie luksusowy produkt musi zaskakiwać czy to jakimś składnikiem czy opakowaniem czy zapachem, musi być wyjątkowy! Taki produkt ma robić wrażenie no i oczywiście nie robić krzywdy skórze,bo o ile ma piękny zapach,którym mnie ujął ,a nie robi nic szczególnego to i tak to będzie dla mnie produkt luksusowy :)
    nick na youtube: deviness

    OdpowiedzUsuń
  93. karolajnaa s
    1 cecha: dawać odrobinę radości użytkownikowi,
    2 cecha: wznosić codzienną pielęgnację na wyżyny czyli dawać skórze coś ekstra,
    3 cecha: aby go mieć trzeba się trochę postarać i na to zapracować.
    karolinaa.sitarek@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie, wasze vlogi są najlepsze i zawsze wywołują u mnie uśmiech ☺

    OdpowiedzUsuń
  94. pycia93
    Kosmetyk luksusowy to dla mnie taki, który ma w swoim składzie takie rzeczy, które są wyjątkowe i nie można znaleźć ich w co drugim kosmetyku dostępnym bez problemu. Dodatkowo lubię też takie, które mają jakąś nietypową formę lub ciekawe opakowanie.
    pycia_12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. JoannaM
    joanna.mendak@gmail.com

    Luksusowy hymmm ammm uuuu ooo aaaa czyli mniej więcej takie wydaję z siebie dźwięki jak się nim smaruję :P a tak na serio to oznacza dla mnie dobre działanie, duże rezultaty przy regularnym stosowaniu z efektem WoW oraz przyjemną konsystencję i zapach. No bo luksus nigdy nie śmierdzi :D Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  96. Dobry wieczór :) odpowiedź na pytanie jest prosta:
    L- lans czyli wszyscy chcą to mieć
    U- unikalna formuła
    K- korzystnie wpływa na stan mojej cery
    S- skuteczny w działaniu
    U- uwielbiam ten moment kiedy go używam
    S- stosunek ceny do jakości jest zachowany
    O- opakowanie najwyższej jakości
    W- wygodny w aplikacji
    Y- yyyy aż brak mi słów :)

    nick: Bursztynowy Motyl
    bursztynowymotyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Taki kosmetyk na pewno musiałby być droższy, no i jego działanie musiałoby być takie, że mimo tego, że mój portfel cierpi, to powalałby mnie na kolana.
    yt - Magdalena Syldatk
    sobczyk.madzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Czym powinien się wyróżniać krem luksusowy?
    - opakowanie powinno przyciagać uwagę, kusić luksusem
    - krem luksusowy powinien wyróżniać się wysoką jakością
    - powinien posiadać składniki aktywne o odpowiednich stężeniach - takie, które naprawdę działają, a mianowicie retinol oraz witaminę C. Retinol wyrównuje skórę, działa przeciwzmarszczkowo, a witamina C to antyoksydant – zwalcza wolne rodniki. Pozostałe przeciwutleniacze takie jak: polifenole czy kwas ferulowy powinny również zaistnieć w kremie luksusowym,ponieważ mają one szerokie działanie, nie tylko zapobiegania starzeniu się skóry. Ważnym składnikiem są peptydy, które działają wielokierunkowo – ujędrniająco, stymulująco, rozluźniająco.
    - krem luksusowy powinien działać inteligentnie - optymalnie regulując nawilżenie skóry, chroniąc ją i pielęgnując,
    - powinien działać kojąco i nie pozdrażniać
    - i na koniec - krem luksusowy powinien dać naszej skórze rewelacyjny i upragniony luksus :)
    mój nick: ANNA jarosz-strój
    email: anusia19jarosz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Marta Dobrowolska-Pigoń
    martadobr@gmail.com

    Kosmetyk luksusowy to dla mnie kosmetyk dopieszczony. Oczekuję, że powali czy wręcz zaskoczy mnie działaniem i że zawiera tylko najlepsze i niewywołujące skutków ubocznych składniki. Jest to warunek konieczny, ale niewystarczający, bo i "zwykły" kosmetyk może robić super rzeczy (po prawdzie to i wiele kosmetyków ogłaszanych jako luksusowe nie spełnia tego "prostego" warunku). No więc ten luksusowy powinien mieć to dodatkowe coś, co powoduje, że używanie go sprawia wielką przyjemność i poczucie "luksusowości" po prostu. Czyli doskonałą, dobrze aplikującą się formułę, zapach, który nie daje drogerią czy perfumerią (może go w ogóle nie być). I niebanalne opakowanie: niekoniecznie szklane czy złote, ale takie, które wywołuje estetyczną przyjemność, a do tego funkcjonalne, podnoszące komfort używania do maksimum. I za to się niestety płaci, choć nad ceną luksusu można się długo rozwodzić (czy 100 zł to drogo, a może dopiero 200? a może zależy za co? i od potrzeb? itd.)

    OdpowiedzUsuń
  100. Cześć kochani, luksusowy kosmetyk w moich oczach musi spełniać kilka cech. Po pierwsze musi zawierać składnik lub składniki, które rzadko spotykamy w ogólnodostępnych i popularnych kosmetykach. Po drugie musi mieć reputację lepszego i właśnie "luksusowego" kosmetyku ( tak tak, w tym przypadku "metka" ma znaczenie). No i w końcu cena musi być nieco wyższa niż kosmetyków których używam na codzień.

    YT: Paulina H.
    E-mail : handzlik.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Luksusowy kosmetyk kojarzy mi się przede wszystkim z wysoką ceną, skutecznym działaniem dzięki odpowiednio dobranym składnikom, przyjemnym, nienachalnym zapachem oraz dobrej jakości opakowaniem. To kosmetyk, którego używam z namaszczeniem :) i z niecierpliwością czekam cały dzień aby go zastosować :)

    YT: Małgosia B.
    email: malgosia.baranska12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy15:07

    Ostatnio udało mi się wygrać, ale nikt mi nie broni znowu łapać okazji:) liczę na dobrą passę :D
    Dla mnie luksusowy kosmetyk to taki, który robi efekt WOW!!!, którego nie używa się za często, tylko "od święta" i ma sprawiać dużo przyjemności. Nie musi być drogi, ale nie oszukujmy się, kosmetyki po których chciałabym natychmiastowego rezultatu, nie są tanie.

    YT: Paulina M
    email: paulinam1505@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy20:00

    Dla mnie luksusowy kosmetyk w dzisiejszych czasach natłoku różnych produktów oferowanych jako te najlepsze to taki, który naprawdę skutecznie działa, ma odpowiednio dobrane, nieprzeciętne składniki (dla mnie ważne, aby były naturalne) i czeka się na moment kiedy można go użyć, co daje uczucie przyjemności i wyjątkowości :)

    Pozdrawiam :)

    Nick: Anushka A
    ania0786@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Dobry wieczór! Moim zdaniem luksusowy kosmetyk to taki, który DZIAŁA. Najlepiej gdyby robił efekt WOW, ale wiadomo, czasem potrzeba po prostu troszkę więcej czasu i cierpliwości, zwłaszcza gdy walczy się z ciągłymi wypryskami, wysypkami i innymi nieprzyjaciółmi. Ważny jest dla mnie również zapach, ale delikatny, nie taki jak drogeryjne kremy, ale taki mmmrrr, że samo nakładanie już jest przyjemne (moim zdaniem cuudowny zapach ma krem z bio2you <3 )Opakowanie powinno być przede wszystkim praktyczne, ale lubię, gdy oprócz tego jest po prostu ładne i poniekąd zdobi łazienkową półkę ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    YT: Helen N
    email: helen.m@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. Kosmetyk luksusowy jednym słowem? WYBITNY! Skoro przeważnie za-luksusowy-idzie w parze równie luksusowa cena, to powinien być taki w każdym względzie! Bo tak jak powiedziałaś juz nie raz: wraz z cena, proporcjonalnie rosną wymagania:) A tak jeśli: opakowanie jest praktyczne, śliczne i aż zachęca żeby po nie sięgnąć, konsystencja i używanie to sama przyjemność, a genialne działanie jako wisienka na torcie, to ta cena, nawet jeśli wysoka - juz nie ma takiego znaczenia:)

    YT: ksienze
    Email: iwcia223@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Kosmetyk luksusowy czyni wiele szkód.
    Jeśli się nie znamy i kupuję go pierwszy raz, to szkoda mi trochę na niego pieniędzy (bo to droga rzecz oczywiście), po zakupie szkoda mi każdej uronionej, zmarnowanej kropli, otrzepanego z pędzla pyłu, trafionego w powietrze psiknięcia, jest mi też trochę szkoda się nim dzielić (mea culpa), ale najbardziej jest mi szkoda, gdy się skończy.
    Luksusowy kosmetyk nie jest niezbędnikiem, ale jest uzależniający.
    Patrzysz na rachunek i masz wyrzuty sumienia, potem zaczynasz używać i myślisz: "hmmm, wartało", a później gdy widzisz efekty, dochodzisz do wniosku, że kupisz znowu, tylko tym razem szybko wyrzucisz rachunek.

    yt: Kasia Jot
    mail: kasiajemka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. luksusowy kosmetyk to nie drogi kosmetyk. Luksusowym kosmetykiem może być produkt tani, ale taki, który skutecznie działa. Sprawia, że skóra wygląda pięknie, promiennie, jest miękka w dotyku a osoba, która go używa czyje się pewnie, wyjątkowo i kobieco ;)

    maaali naa
    maaalinaa.ewelinaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy11:55

    Kurczę ☺ dla mnie właśnie kosmetyki bentona są luksusowe. Czaję się na te aloesy i esencje od kiedy usłyszałam o nich od Ciebie ☺ oczywiście, że są droższe kosmetyki. Ale i te nie są takie tanie �� więc je oglądam, już prawie zamawiam i myślę kurde innym razem. Bo czy jest to produkt pierwszej potrzeby? Chyba tylko moja skóra powie, oburzona pytaniem, oczywiście że tak! ☺ kosmetyk luksusowy to taki kiedy jesteś podekscytowana samą myślą że możesz go mieć, bo zazwyczaj jest drogi i myślisz, dobra w następnym miesiącu... ☺ Ale wiesz, po prostu wiesz, że ten właśnie kosmetyk idealnie sprawdzi się na tobie, do tego osoby, których zdanie cenisz mówią że to jest naprawdę kosmetyk wart uwagi.. więc pragniesz go oglądać codziennie u siebie, smarowac, wklepywac itd. Czysta przyjemność ☺ bo kosmetyk luksusowy jest wtedy kiedy go za taki uważasz, gdy się emocjonujesz choćby tylko tym, że jest (i że przecież MUSISZ go mieć ☺ bo ile on dobra tobie nie przyniesie ��)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę ☺
    Nick:Ania D.

    OdpowiedzUsuń