środa, 28 grudnia 2016

OSTATNI VLOGMAS! Dzień 24



Hej!
Dziękuję jeszcze raz za wspólnie spędzone 24 dni :)
Zdecydowanie więcej pracy mnie to kosztowało, niż się spodziewałam, więcej czasu, ale te dużo więcej radości było z Waszych komentarzy :D
Jak mówiłam - Mikołaj był, a że się facet zna na dobrych prezentach 
- zostawił dla Was 12 kosmetyków od Fresh & Natural :)
Zajrzyjcie na YouTube, żeby wziąć udział w rozdaniu ;)
Powodzenia!
P.


Produkt Dnia 24:




Orzechowe masło do ciała Fresh & Natural

Przy nim wszystkie inne idą w odstawkę.
Słodko pachnie (trochę jak nutella!), ale żadnych ataków kaszlu przy nim nie mam.

Jeśli nie lubicie takich "spożywczych" zapachów, lepiej zerknąć na malinowy, albo bezzapachowy, bo działają bardzo podobnie.

Przepięknie się rozprowadza, dość szybko się wchłania, ale warstewka nawilżenia na skórze pozostaje przez długi czas.

Pomaga przy przesuszeniu, jeśli się gdzieś trochę łuszczy skóra - np. w miejscu, gdzie się odciska gumka od skarpetek ;)

Jego konsystencja przypomina raczej piankę/mus niż ciężkie, gęste masło.

Uwielbiałam je latem, kocham tak samo mocno zimą :)

Genialne jest. No i przede wszystkim - spośród wszystkich naturalnych kosmetyków, których używałam do tej pory - to masełko najbardziej przypomina mi domowy kosmetyk :)

Z wielką przyjemnością - polecam :D

Dzięki za odwiedziny!
Przybijam piąteczkę tym, którzy przeczytali wszystkie 25 postów ;)

Macie ochotę na szybkie posty w podobnym stylu w następnych miesiącach?
Na przykład... czy ja wiem... Surowiec tygodnia? Kosmetyk tygodnia?
Dajcie znać w komentarzu!
Buziaki!
P.

8 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie się czytało Twoje posty. Dziękuję, że chciało Ci się poświęcić na to czas :) Takie posty są cennym drogowskazem przez gęstwinę dostępnych na rynku kosmetyków i półproduktów, tak więc jeśli się pytasz czy chcemy więcej: z całą stanowczością odpowiadam "TAK" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że mamy ochotę na taką serię :) Szybka i konkretna dawka wiedzy zawsze miłe widziana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci przede wszystkim za te filmiki ^.^ Mega miło było wraz z Tobą przygotowywać się do świąt a i dzięki nim (i postom) ten okropny miesiąc jakoś lżej przeszłam 😊😍 a filmiki będą mile widziane...;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy09:15

    TAK Tak tak! Dzięki za wszystkie wpisy, czytało się świetnie i jestem bogatsza o nową wiedzę! Pozdrawiam cieplutko ze zmrożonego Torunia :) Agnieszka Brzęcka

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy06:49

    Surowiec tygodnia bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń