piątek, 16 grudnia 2016

VLOGMAS dzień 15



Hej :)
Głos wrócił troszkę pod wieczór, niestety razem z gorączką. 
Kolejny dzień już na pewno będzie lepszy :D
Do jutra!
P. 

Produkt Dnia 15:





Rice Bubble Cleansing Mask skin79

Bałam się, bez kitu - bałam się! 
Po tej czarnej, która mnie uczuliła podchodziłam do tej ryżowej jak pies do jeża.

Nałożyłam, a po 3 minutach poczułam lekkie pieczenie.

Stanęłam na skraju paniki... (bez żartów, ja potrafię spanikować z moją tendencją do uczuleń na wszystko włącznie z przelatującą zbyt nisko satelitą :P )
ale minutkę później przestało szczypać. 

Przetrwałam do końca i okazało się, że jednak było warto spróbować :D

Bąbelki wykonują mikro-masaż, cera jest faktycznie głęboko oczyszczona i odświeżona. 

Chodzić w tej maseczce nie jest zbyt wygodnie, więc wykorzystałam sobie te 10 minut na leżenie ;) i ciśnięcie pompy z samej siebie na widok mojej buzi przypominającej białego pluszaka ;)

Po zdjęciu maseczki spodziewałam się, że cera będzie czerwona - przed tym mnie też ostrzegało kilka koleżanek, zresztą słusznie. Nie zmienia to faktu, że zaczęło to zaczerwienienie znikać po 5-6 minutach (spodziewałam się około pół godziny, bo wiem, że u niektórych tak to właśnie przebiegało).

Zaraz po tym, jak buraczek zniknął mogłam sobie obejrzeć rezultaty: cera pięknie rozjaśniona, ukojona, gładka.

Raz albo kilka razy w tygodniu to dla mnie zdecydowanie za dużo, ale od czasu do czasu machę sobie taką z przyjemnością :)

A że Święta za pasem to i 5 z Was będzie mogło sobie machnąć taką maseczkę, bo mam dla Was prezenty ;)

Napiszcie w komentarzu:

Wasz nick z YouTube, 
zajrzyjcie na stronę Skin79 i dajcie znać, co jeszcze chcielibyście zobaczyć w ich ofercie, co by Wam tam jeszcze pasowało do kompletu ;)? Tonik? Szminka? Coś, co produkują, ale nie jest u nas dostępne? Coś zupełnie innego?
zostawcie też swojego maila.

Konkurs trwa od piątku 16 grudnia środy 21 grudnia. Wyniki pojawią się dzień później na moim FB. Jak wspominałam - wygrywa 5 osób ;)

Dzięki, że wpadliście!
P.

29 komentarzy:

  1. SERUM, które nie straszy aż tak wysoką ceną, bo tej nie pokocham, chociażby produkt reklamowała sama Afrodyta albo jej koreański odpowiednik :)

    nick: absent-minded but warm-hearted
    mail:natalia_Sobiech@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie zobaczyłabym u nich produkt z mocznikiem, serum, peeling lub tonik.

    Nick: Tusiazdzemem
    E-mail: tusia1100@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick:Panna Migotka
    Przeglądając ofertę Skin79 mam wrażenie, że mają już wszystko. Każdy ich produkt to kolejne mega zaskoczenie: Ale jak to? To tak działa? Jak oni to zrobili? Jak ja pięknie wyglądam!
    W ich ofercie chciałabym zobaczyć jednak...coś do ciała :) Balsam?Masło?Krem? Może coś do kąpieli, coś w stylu esencji? Albo jakiś ich kolejny niesamowity twór ;) Sama nie wiem, ale chciałabym, abym po zastosowaniu tego produktu zaczęła się zastanawiać czy to aby na pewno moja skóra, bo tak świetnie wygląda ;)

    email: dusia288@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Asina Benzedryna Asinek_xd@wp.pl
    W tym sklepie brakuje mi żelo-kremu pod oczy, byłam w posiadaniu takiego jednego super żelo-kremu z Avonu, za którym tęsknię już od kilku lat i już w sunię straciłam nadzieję, że kiedyś się jeszcze pojawi.. Także chciałabym żeby mieli w sprzedaży żelo-krem pod oczy, który by tę skórę ładnie nawilżał, chłodził i nie zostawiał chamskiego lepkiego filmu na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie brakuje produktów do włosów, szczególnie oczekiwane są przeze mnie serie zwiększające objętość, hamujące wypadanie lub nawet zwiększające porost włosów. Jestem ciekawa jak azjatycki rynek radzi sobie z tym problemem :)

    zdrowiej! :)

    nick: Midorisanna
    @: marta.szymura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakieś serum na porost włosów lub krem z jadem żmiji
    nick Renata
    renata.czarnecka3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. kaprysek
    kaprysek246@gmail.com

    Ja chętnie widziałabym w ich ofercie serum na brwi - porost, wzmocnienie, przyciemnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy01:02

    Uwielbiam tą maseczkę! Bardzo chętnie zobaczyłabym więcej rodzajów miseczek tego typu =) uwielbiam! Może coś z witaminą C, rokietnikiem, glinkami, jakimiś ciekawymi ekstraktami? Naprawdę cały wachlarz możliwości do wykorzystania!

    Nick cvku Ania
    E-mail: cvku071@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nat Woj
    natwoj4@gmail.com

    Serie do wlosow! Zwlaszcza odzywki czy maski- cos do nawilzania, odzywiania, ekspresowej pomocy zniszczonym wlosom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo fajnego słyszałam o kosmetykach Skin79, nie dawno sprubowałam i zakochałam się. Teraz nie wiem czy coś mi w nich brakuje, napewno wszyscy znajdą coś dla siebie,ale może chciałabym jakiś kosmetyk mgiełkę naprzykład, tonik z kocanką albo szczawlem. Chętnie zakupiłabym :)
    Diana Kalinina
    dominika-kalina@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszka Sroga
    agnieszka.sroga21808@gmail.com

    Chciałąbym wypróbować Skin79 Crystal Peeling Gel albo Sweet Honey Sugar, o obydwóch czytałam bardzo pochlebne recenzje :D Co do innych produktów do włosów na przykład to jeszcze się nie zagłębiałam i nie czytałam, ale z pewnością dziś to nadrobię :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasz nick z YouTube: Jelena.

    Ze Skin79 chciałabym bardzo wypróbować żel pod oczy, ale na razie jest poza moim zasięgiem ze względu na cenę.

    e-mail: paulka131@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym jakis produkt do mycia i peelingu ciała taki od razu nawilżający po, żebym nie musiała używać balsamu, o ;)

    Nick: odciski palcow
    Mail: odciskipalcow@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Nasza słodka Czarszko, zastanawiam się czy może warto byłoby spróbować Egg White Jelly Pact - pasty z ekstraktem białka kurzego, glinki białej, wody lawendowej,olejku miętowego i wyciągu z rumianku. Wgląda ciekawie, jeśli Ciebie też zainteresowała, to fajnie byłoby zasugerować się Twoją recenzją. Pozdrawiam! domkaaa90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:01

    W ofercie SKIN79 chciałabym zobaczyć produkt pomagający w zwalczeniu łojotokowego zapalenia skóry, borykam się z tą dolegliwością już kilka lat, przetestwałam chyba większość produktów, ale żaden nie spełnił moich oczekiwań. A ponadto rzuca się w oczy brak preparatów do pielęgnacji włosów ;) Czarszko, ostatnio jesteś prawdziwym Mikołajem :D
    Pozdrawiam :)
    YT: Paulina M
    email: paulinam1505@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Katarzyna Tr21:37

    Oferta jest kompletna. Brakuje tylko niższych cen :)
    Nick: Katarzyna Tr
    E-mail: katarzynatraczuk@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka! Ja bym chciała żeby w ofercie znalazł się bronzer do twarzy. W mojej makijażowej rutynie bez tego produktu ani rusz więc od razu rzuciło mi się w oczy że go brak. Dodatkowo nie ma żadnych akcesoriów do malowania typu pędzle, wiec gdyby pojawiło się kilka takich podstawowych to też według mnie na duuuuży plus.
    Pozdrawiam

    YT: Paulina H.
    E-mail: handzlik.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy09:33

    Nick: Milena Ce
    e-mail: milena.ceg@gmail.com

    Skin79 mają bogatą ofertę kosmetyków, jednak mi brakuje tutaj serum w miarę w rozsądnych pieniążkach (znalazłam jedynie serum dla osób 50+ i to za 300zł/30ml to chyba troszkę duży wydatek).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowka jest dosc uboga. Brakuje mi tez wyboru serum (ser? 😂).
    Generalnie oferta jest bardzo fajna. A jeszcze pare lat temu trzeba się było niezłe nagimnastykować żeby zdobyć ich krem bb.
    Nick: oliwkowygaj
    Mail: oliwkowygaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nick z YT: usmiechnr5

    SKIN79 Peel Free Grain Mild Peeling Gel - coś podobnego pokazywała milion lat temu Azjatycki Cukier, od tej pory się na nie ślinię :)

    mail: czarownicujaca.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Miałam czarną i fajnie zadziałała,tą zamierzam przetestować :-) Azjatki mają tak piękne włosy, że bardzo chętnie skorzystałabym z ich sposobu pielęgnacji. Odżywka, serum, płukanki... Pozdrowienia!
    Nick mam ten sam co na yt. Mail: nenesta@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć Czarszko :)
    Bardzo fajnie byłoby zobaczyć coś do pielęgnacji ciała, co pomogłoby mi powalczyć z moim okołomieszkowym rogowaceniem skóry i skłonnością do wszelkiej maści podrażnień.. a przy okazji jeszcze zmniejszające przebarwienia których się nabawiłam w lecie mimo filtrów :(
    Dobrze, że już zdrowiejesz:)
    JagodaS (Youtube)
    Mail: szczotaczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm....brakuje mi większej ilości testerów.Nie często decyduję się na produkty (w dodatku za takie ceny) bez wypróbowania, opinie w Internecie opiniami, ale tylko moja skóra wie, co dla niej najlepsze :)

    Nick z YT: igulajdus
    mail: igulajdus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17:10

    Nick z YT: Małgosia Dudzinska
    mail: dudus269@wp.pl

    Zasoby sklepu powiększają się regularnie! Ale wciąż mało pielęgnacji włosów-tego bym sobie życzyła. Parę kosmetyków wypróbowałam-cóż,super sprawa!
    Jak można nie kochac pielęgnacji z takimi produktami?!;)

    Złote mleko to potęga:)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Wiedzieć
    anonim333.eu@gmail.com

    Sklep ma duży wybór produktów, brakuje mi tu linii dla młodych osób w bardziej przystępnej cenie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. nick: Bursztynowy Motyl
    bursztynowymotyl@gmail.com

    Asortyment sklepu jest ciekawy, znajdują się tutaj produkty które chętnie wypróbuję. Fajnie gdyby wprowadzili jakieś serum z witaminą C.
    Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Daniel Warchuł
    daniel.warchul@gmail.com

    Proponuje wprowadzić jakieś maseczki i kremy dla mężczyzn.
    :D
    Facet też człowiek :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć :)
    Właśnie odkryłam, że mam zaległości we vlogach, co do asortymentu sklepu chętnie ujrzałabym tam peeling z kwasami owocowymi.

    Pozdrowienia dla Ciebie i Michałka :)
    JoannaM
    joanna.mendak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń