środa, 14 grudnia 2016

Vlogmas dzień 12



Hej :)
Pojechałam do tej Warszawy w wyjątkowym celu tym razem ;)
No i do telewizji, ale o tym jutro ;)
Buziaki!
P.



Produkt Dnia 12:



Olejek regeneracyjny do twarzy, ciała i włosów BIO2YOU

Mówi się, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. A tu niespodzianka! Ten jest fajny do wielu rzeczy na raz :D

Bardzo go lubię jako dodatek do maseczek do włosów, albo lekko podgrzany, zamiast odżywki na końcówki.

Podpasował mi jako olejek do ciała - można nim smarować wilgotną skórę pod prysznicem zamiast balsamu albo używać do masażu.

No i wreszcie - daje przemiłe uczucie na skórze przy wykonywaniu masażu twarzy. Na upartego można nim nawet zmyć makijaż (raz mi się przytrafiło, kiedy zapomniałam balsamu myjącego na wyjeździe).

Nie podoba mi się, że wysoko w składzie jest olej migdałowy, bo go zwyczajnie nie lubię, ale całość sprawdza się bardzo dobrze.

Ma lekką konsystencję, bardzo wygodną butelkę i ciekawy zapach. Jeśli nie lubicie rokitnika, to pewnie Wam się nie spodoba - ja za nim przepadam :D

Dobranoc!

4 komentarze:

  1. A się czaiłam na niego ostatnio.. On psika jak mgiełka do ciała czy delikatniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka z olejku to coś, czego byśmy wszyscy chcieli ;) Strzela olejkiem - jutro we vlogu sobie zobaczysz ;)

      Usuń
  2. Mam go i bardzo lubię. Używam do masażu twarzy. Jest bardzo przyjemny, a zwłaszcza jego zapach. Odbieram go jako cytrusowo-ziołowy. Dzięki niemu wieczorny masaż stał się dla mnie wyczekiwanym rytuałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skaczyly mi sie pabletki do zmywarki i przegladajac strone bio eko drogeria natknelam sie na niego i chyab skaczy u mnie w koszyku i przy okazji wezme szampon :) organic tak na zapas :) sama sie oszukuję . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń