wtorek, 11 października 2011

Pytanie Dnia: Jak ustalić termin ważności domowych kosmetyków?


To jest (zaraz po filmie o dezynfekcji) jeden z moich najważniejszych filmów. Jeśli masz chęć zrobić sobie kosmetyk - obejrzyj go koniecznie.
Aspekty, na które należy zwrócić uwagę:
- warunki przygotowania - higiena
- temperatura przechowywania
- właściwości pojemników
- częstość otwierania pojemnika
- termin przydatności półproduktów
- ewentualne reakcje półproduktów ze sobą

Zachęcam do prób w domu, bo warto :)

Pozdrawiam!
P.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy19:38

    Witam,
    Niestety nie mogę odtworzyć żadnego filmu dostępnego na blogu. Wyświetla się komunikat - ten film video jest prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam problem. Ciągle wyświetla się ten film jest prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy00:49

    mam tak samo jak oni !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo, pare filmow jest prywatnych.. :( szkoda, bo chcialam obejrzec i sie doedukowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:56

    :( ja też!!

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja niestety nie mogę luknąć na filmik :(

    OdpowiedzUsuń
  7. filmiki się nie otwierają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy01:51

    Czemu połowa filmów jest juz usunięta? Zeby ludzie specjalne wchodzili i nabijali wejścia a ty za to kase? ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11:27

    Film niedostępny. .. ��

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu film niedostępny? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś opisać jak wyznaczać termin przydatności skoro film nie jest już dostępny?

    OdpowiedzUsuń