wtorek, 18 października 2011

Przepis na kurczaka alla Kocham Gotować :D

Koniec świata - Czarszka zabrała się za gotowanie :D
A tak poważnie - nagrałam wspólny film ze znajomym kucharzem. Niestety On mieszka w Anglii, ja natomiast w Polsce, więc nie mogłam wpaść do jego kuchni na wspólne pitraszenie ;) Poradziliśmy sobie trochę inaczej, oto przepis:


Składniki na kurczka alla Kocham Gotować (moje ilości na obiad dla 2 osób):

1 pierś z kurczaka
1 opakowanie słodkiej śmietanki 30%
1/2 puszki groszku
1/4 cytryny
1/2 kieliszka białego wina
sól i pieprz
koperek

Dodatkowo:
5 dużych ziemniaków
2 łyżki masła

Wyszło naprawdę pyszne :)

Zajrzyjcie na kanał Kocham Gotować po więcej fantastycznych przepisów:
Pozdrawiam Was gorąco!
P.

1 komentarz:

  1. No i co narobiłaś! Godzina 23:15 a mi ślina cieknie ;p
    Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń