piątek, 14 października 2011

Sucker Punch!

Właśnie obejrzałam totalnie pojechany film pt. "Sucker Punch". Fabuła mnie przeraziła, efekty pozytywnie zaskoczyły, całokształt nieco zbił z tropu, ale MAKIJAŻE - o bogowie! - chciałam jakimś jednym słowem je opisać, ale się nie da :D


Słabo uwieczniony, ale lepszego nie znalazłam - makijaż Baby Doll
A to moja pod względem urody ulubienica - Amber
Oczywiście musiałam też zaprezentować dr. Gorski
Absolutne - totalnie w moi stylu - nie na co dzień, przerysowane, alla lalka w niepopularnym tego słowa znaczeniu - oszałamiająco inspirujące. W zasadzie nawet nie bardzo mnie obchodziło, co się dzieje, bardziej obserwowałam w różnych formacjach całości jak przekształca się look bohaterek. Daaaawno już nie widziałam filmu, który by mnie tak zainspirował. (Nie wspominając, że czarno-białe mazy z "Czarnego Łabędzia" nie zrobiły na mnie specjalnego wrażenia.... Bez urazy dla wszystkich, którzy się zachwycali.) Główna bohaterka - Baby Doll - została zrobiona dokładnie jak laleczka. Idealny kształt oczu, za mocny róż, przerysowane usta. Wspaniałe xD
Dr Vera Gorski - klasyczny, mocny sceniczny makijaż - w pewnym momencie miała na sobie 4 pary rzęs!!!
Rzęsy same w sobie wyszły jaki filary każdego konkretnego ujęcia ;) I też - jak wszystko - były totalnie za mocne, za duże i przesadzone - jednym słowem idealne :D
Do tego całość opływała w krew, brud i błoto, albo - zależnie od sekwencji - w puder, szminkę i brokat!
Makijaże zaprojektowała i wykonała Rosalia Da Silva - chylę czoła. Wspaniała robota, co już zdążyłam jej napisać ;)
Każdy makeup mi się podobał. No. To się wypaplałam. Ciekawe tylko, czy ktoś to czyta. Hej-ho! Jest tam kto??
Idę po pędzle ;)

Sucker Punch na Filmwebie

Pozdrawiam!
P.


PS To NIE jest przyjemy film o miłości, ani ckliwa opowieść o dorosłych ludziach grających nastolatków w amerykańskim liceum, który się kończy sceną z watahą zawodowych tancerzy i wokalistów. Ja bym raczej powiedziała, że ktoś machnął film dla nastoletnich uzależnionych od gier chłopców :) Po strojach domyślicie się dlaczego ;)

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:25

    Witaj:)
    Czytając Twoje odczucia co do urody i makijażu aktorek występujących w owym filmie, wydawało mi się, że czytam własne myśli:D Jestem dokładnie tego samego zdania co Ty - makijaże są perfekcyjnie wyeksponowane, idealnie podkreślają urodę aktorek, stwarzając wrażenie, że bohaterki są uciekinierkami z innego świata - świata gier bądź kreskówek;) Fabuła filmu nie jest zbyt wciągająca, ale nasze oczy i tak nie mogą się oderwać od tych ślicznotek:) (zabrzmiałam jak lesbijka,ale ja jestem tylko wrażliwa na piękno:).
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam z niecierpliwością aż nagrasz filmij z makijażem Baby Doll
    ZawszePogodna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Czyli jednak ktoś tam jest po drugiej stronie ;) W zasadzie zastanawiałam się, czy ktoś (poza mną) chciałby obejrzeć taki makijaż :D Skoro jest nas już dwie - warto włożyć trochę wysiłku :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:58

    No pewnie, że ktoś tu jest - ja :D
    Z wielką niecierpliwością czekam na kolejny popis Twojego kunsztu:)
    Pozdrawiam i ściskam,
    ZawszePogodna:)

    OdpowiedzUsuń