wtorek, 25 października 2011

Kto chce prezenty z okazji końca października???


Wszystkie informacje - zasady odnośnie konkursu znajdują się na dole strony.

I JESZCZE JEDNA WAŻNA RZECZ - NIE WYSYŁAJCIE MI WASZYCH DANYCH OSOBOWYCH: ADRESÓW, TELEFONÓW ITP. O ADRES POPROSZĘ WYŁĄCZNIE ZWYCIĘZCĘ!!!

Z racji, że musiałam pozbyć się starej strony i "zamieszkałam" tutaj - mam też nowego maila, więc proszę przypadkiem z przyzwyczajenia nie pisać na kontakt@czarszka.za.pl, bo tego konta już nie ma :D
Hasło na październik brzmi: Pirenejczyk :)

Bawcie się dobrze i powodzenia w konkursie!
P.

5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż masz w tym filmiku, bardzo Ci pasuje :)

    Słuchaj, normalnie śniłaś mi się dzisiaj :D ahahhah i rozmawiałyśmy o kosmetykach Inglota :D Nie mogę oglądać Twoich filmików wieczorami :D hehehh Się rano sama z siebie śmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :) No to od dziś oficjalnie zaczynam wszystkim wmawiać, że jestem "dziewczyną ze snów" i Twój komentarz jest na to dowodem xD Żartuję oczywiście ;) Pozdrawiam Cię serdecznie i dzięki za dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie widzieć Cię na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, niestety oferowane produkty jako nagroda nie są odpowiednie do mojego typu cery, mam skórę mieszaną w strefie T i pod brodą(na kościach szczękowych) a normalną ze skłonnością do przesuszania się i do tego naczynkową na policzkach, dlatego tez nie będę brała udziału w konkursie. Ale chciałabym powiedzieć, że dzięki Tobie odkryłam super stronę z naturalnymi produktami i mam tu właśnie na myśli http://www.naturalne-piekno.pl :D Już sobie upatrzyłam kilka rzeczy, które bym potrzebowała i świetne jest to, że kremy czy inne specyfiki mogę zrobić sama z odpowiednich dla mojej cery produktów, które by mnie (mojej skóry) nie zapychały jak kremy drogeryjne. Także Dziękuję Ci serdecznie! Przesyłam Buziaki i pozdrawiam. PA!

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż Magdaleno - nie zawsze mam coś dla każdego, ale za to ogromnie się cieszę, że na coś Ci się przydały moje informacje :) Konkursy będę organizować do końca roku, więc może jeszcze jakąś ciekawostkę sobie upatrzysz :D Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń