sobota, 25 stycznia 2014

Makijaż z nowymi cieniami Annabelle Minerals!



Dzień dobry!
Zmobilizowałam się i proszę - makijaż z częścią nowych cieni z Annabelle Minerals gotowy!
(Na marginesie - hasło CZARSZKA nadal daje 10% rabatu na zamówienie, poza zestawami w sklepie AM)

Na buzi mam już:
- podkład kryjący AM Golden Fair
- korektor AM Dark
- cień do brwi Era Minerals B04 Brunette
- baza LORAC Pro
- bronzer Avon (nie wiadomo jaki, bo napisy zniknęły tajemniczo ;))

W samym tutorialu pokazałam Wam:
- cień AM Nougat
- cień AM Vanilla
- cień AM Chocolate
- cień AM Ice Cream
- cień AM Cappuccino
- cień AM Cinnamon
- cień AM Candy
- tusz Max Factor 2000 Calories
- pomadka Revlon 003 Mouve It Over
- błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss Hippy Spirit 240

Tadaaam!
I jak się podobało?
Buziaki!
P.

3 komentarze:

  1. Anonimowy17:04

    Ej, fajny, dzięki za to wyjaśnienie z przejściami kolorów. Cienie są ładne, ale nie pomyśleli w ogóle z tą pojemnością. Lepiej mniejsze i taniej, no ale wszystkiego mieć nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:19

    A ja ciekawa jestem, jak to jest z ich trwałością, bo jesli chodzi o roże annabelle, bardzo są śliczne, ale muszę do nich dodać duralnie żeby się trzymały u mnie cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:39

    Cześć :) a chciałoby Ci się może zrobić zdjęcie swatcha AM różu Romantic i cienia Ice cream? Nie mogę się zdecydować co będzie bardziej uniwersalne, a nie ma nigdzie zdjęć tych kolorków razem. Do dnia kobiet AM ma fajną promocję -15% :)

    OdpowiedzUsuń