czwartek, 2 stycznia 2014

Domowy krem pod oczy z kolagenem!


Witajcie :)
Pierwszy przepis na kosmetyk w 2014 roku to długo wyczekiwany krem pod oczy z kolagenem.
Długo to trwało, ale napotkałam na nieoczekiwane trudności - uszkodzone pliki nie chciały się dać zedytować ;)

Możecie zastępować składniki innymi, ale bierzcie proszę pod uwagę, że wtedy zrobicie INNY kosmetyk. Receptura, którą Wam podaję to zestaw składników, który kilkakrotnie przygotowałam i który sprawdziło kilka osób. Nie obiecuję, że będzie idealny dla każdego, dzielę się jedynie przepisem na to, co mi się sprawdza.

Składniki:
- emulgator z oliwy 1,5g
- masło cupuacu 1g
- olej zielony z awokado 3ml
- hydrolat neroli 6ml lub jeśli wolicie rzadszy krem 10ml
- ekstrakt w płynie z kocanki 5ml
- kolagen S naturalny 5 kropli
- żel hialuronowy 1% 2ml jeśli bardzo Wam zależy na szybkim wchłanianiu możecie dodać 4ml
- ekologiczny środek konserwujący 8 kropli

Wszystkie nazwy są jednocześnie linkami do sklepu.
Jeśli zrobicie swój krem - podeślijcie zdjęcie na maila lub przez FB - to naprawdę świetne uczucie, kiedy widzisz, że ktoś Twój pomysł wprowadza w życie :)
Pozdrawiam :)
P.

PS - Jeszcze tylko 13 dni i moje urodziny :)

7 komentarzy:

  1. Cześć
    Przepis na kremik bardzo fajny na pewno wypróbuje i jak bym zapomniała zajrzeć to życzę Ci Wszystkiego Naj Naj lepszego z okazji urodzinek.
    Spełnienia wszystkich marzeń i oczywiście dalszej satysfakcji w tworzeniu kosmetyków jak i wykonywaniu makijaży.
    Trzymaj się cieplutko.
    Pozdrawiam Emilka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:39

    czy taki krem nadaje się na dzień pod makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:32

    Zamiast masła cupuacu mogę dodać masło shea czy lepsze będzie kakaowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wypróbowałam kremik i w moim przypadku sprawdza się świetnie - nawet pod makijaż. Wchłania się dość szybko i ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:21

    Podpowiedz mi proszę jak odważyć 1 gram? Jest jakaś specjalna waga do tego?

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakim sklepie można kupić te wszystkie składniki, bo nie działają linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze napewno zrobie sobie taki kremik,pozdrawiam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń