środa, 1 stycznia 2014

Czarszka Awards 2013!


Witajcie w Nowym Roku!

Zanim zacznę: to jest blog Marty (mojej przyjaciółki), o której wspominam przez cały ten film: www.szelest.com.pl

Do rzeczy - za rok 2013 przyznałam nagrody w postaci wirtualnego odznaczenia
z przymrużeniem oka ;)



Czarszka Award w kategorii PIELĘGNACJA zdobyli:

- balsam myjący Zielona Wstążka (przepis TUTAJ)
- krem na dzień Speick Thermal (recenzja TUTAJ)
- olejek Róża japońska i szafran Orientana ( recenzja TUTAJ)
- glinka Fioletowa Calaya (film TUTAJ, przepis na maseczkę TUTAJ)
- peelingi Fresh & Natural (recenzja TUTAJ)
- suflet żurawinowy Stenders
- płyn do soczewek EyeLove Comfort
- dezodorant Vichy


Czarszka Award w kategorii MAKIJAŻ TWARZY otrzymują:

- podkłady, róże i korektory Annabelle Minerals (recenzja TUTAJ, porównanie róży TUTAJ)
- korektor Maybelline Dream Lumi Touch 02 - w każdym niemal tutorialu wystąpił w pierwszej połowie roku ;)
- róż Bourjois Rose The 40


Czarszka Award w kategorii MAKIJAŻ OCZU trafiają do:

- tusz Max Facrot False Lash Effect (wystąpił w prawi każdym tutorialu + w Ulubieńcach)
- pomadka INGLOT 100 (film o niej TUTAJ)
- sztuczne rzęsy Inglot 71S
- cień w kremie Maybelline Color Tatoo 40 Permanent Taupe
- cień do brwi Era Minerals Brunette B04
- paleta Guerlain - już niedostępna niestety (tutorial TUTAJ)
- paleta LoracPRO (wystąpiła w ulubieńcach TUTAJ)


Czarszka Award w kategorii MAKIJAŻ UST zdobyli:

- pomadki Max Factor Pink Brandy i Scarlet Ghost
- pomadki Catrice Ultimate Color
- błyszczyk Essence My Favourite Milkshake
Wszystkie wystąpiły w zestawieniu pomadek na jesień i zimę, które możecie obejrzeć TUTAJ.

Czarszka Award w kategorii AKCESORIA dostają:
- zalotka z Inglota
- pędzle Annabelle Minerals (recenzja TUTAJ)
- pędzelek Inglot 19P
- pędzle Era Minerals do oczu 364N  i do różu 142N (recenzja produktów Era Minerals TUTAJ)
- "urządzenie" do suszenia pędzli (zdjęcie i opis TUTAJ)
- Sigma Dry In Shape (wystąpiła w ulubieńcach TUTAJ)
- zlewki szklane
- opakowania All In Packaging (mówiłam o nich TUTAJ)
- etanol, ale nie do picia ;)


Czarszka Award w kategorii WŁOSY otrzymują:

- szampon suchy Batiste (wspominam o nim TUTAJ)
- szampon Skin Blossom (opowiadam o nim TUTAJ)
- odżywka Crema al Latte Serical - dostępna w Hebe


Czarszka Award w kategorii BIŻUTERIA trafiają do:

- YES pierścionek ceramiczny czarny
- gumowe bransoletki Kortowiada ;)


Czarszka Award w kategorii RANDOM zgarniają:

- lakiery do paznokci Rimmel (w ulubieńcach TUTAJ ,się pojawiły)
- Frisbee!!! (wystąpiło TUTAJ)
- książki Bernarda Cornwella
- siłownia Fabryka Zdrowia (film o siłowni TUTAJ)
- Louis CK (mój ulubiony show obejrzycie TUTAJ)
- Dubioza Kolektiv (moja ulubiona piosenka grana na żywo TUTAJ)

Zwycięzcy 2011 i 2012 :)

Gratuluję tym, którzy dobrnęli do końca :)
Dziękuję serdecznie każdej osobie, która spędziła trochę czasu przy moich filmach, poświęciła czas na napisanie komentarza czy maila, wykorzystała mój przepis i polajkowała nagranie. Mam wrażenie, że nie macie pojęcia ile to dla mnie znaczy :)
Pozdrawiam Was gorąco i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
P.

2 komentarze:

  1. Anonimowy18:41

    Z przyjemnością obejrzałam filmik :) Czy mogę jeszcze podpytać o Annabelle Minerals?
    Dzięki Tobie zainteresowałam się Annabelle Minarals, jestem teraz na etapie doboru koloru podkładu. Zdecydowanie lepiej służy mi podkład matujący. Chciałam podpytać mineralny podkład nakładasz puder bananowy Ben Nye, a czy pod stosujesz krem i puder perłowy? W jakim kolorze masz na sobie w tym filmiku Golden fair? Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam :)
    MagdaP

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jak zwykle obejrzany z największą uwagą, zainteresowaniem i przyjemnością. Ten pierścionek ceramiczny czarny jest niesamowity. Bardzo piękna biżuteria, sama bym taką przygarnęła

    OdpowiedzUsuń