czwartek, 17 października 2013

Muzyczka, zapowiedzi, wysiłek :)


Wspomniałam, nie - napomknęłam - ostatnio o siłowni.
Po kilku minutach gmail się zagęścił tematycznie - pytałyście o muzykę i makijaż na siłownię ;)
Z muzyką jest łatwo, bo tam, gdzie chodzę gra już od wejścia, ale fakt - mam kilka ulubionych piosenek, których słucham TYLKO kiedy ćwiczę. Zasadniczo chodzi mi o utrzymanie podobnego tempa np. podczas biegu, więc wybieram kawałki z "regularnym bitem" ;)
Dzisiaj remix, który pasuje mi do programu cardio challange :)
Do mycia podłogi w sumie też się sprawdza, bo szybko idzie ;)
Co do makijażu - muszę poważnie przemyśleć odpowiedzi :)

Może nagram takie zbiorcze wideo o siłowni - ktoś byłby zainteresowany takim filmem, w ogóle rusza Was ten temat?

Dzisiaj mamy z Michasiem ustawkę na nagrywanie, więc przygotuję dla Was kilka fajnych filmów - mam sporo naprawdę świetnych produktów do pokazania, "wiszę "Wam makijaż z kreską i takie mega-trwałe czerwone usta, film typu TOP Coś (nie powiem co :P), bo Top z Inglota się podobał :) Aha - jeszcze będzie coś dla początkujących w makijażu, bo z tego tematu po prostu nie mogę się wyplątać ;)
No i oczywiście pewne BARDZO DLA MNIE WAŻNE OGŁOSZENIE dla miejscowych ;)

Jak Wam idzie przygotowanie do jesieni i zimy? Ja dziś układałam w pojemnikach wełniane skarpety od mojej Mamy...

Miłego dnia!
P.

4 komentarze:

  1. u nas dziś szadź , zimno 7 stopni grrrr.. mgła masakryczna wygląda jakby śnieg padał:D hehe a mrozy w przyszłym tygodniu będą.. wiem kwiatek mi powiedział:D o on się od 9 lat nie myli:))) buuuziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  2. W Lublinie wczoraj rano mgła, a dziś mleko! Mglisto, pochmurno i chłodno, nic się nie chce i ogólnie dzień z d*py jak to mówią. Tematyka TOP cośtam jest zawsze ciekawa, a makijaż na siłkę? No dla mnie niekoniecznie (na siłownię się idzie ruszać, a nie wyglądać), ale pewnie będę odosobniona. Do sprzątania i ćwiczeń nadają się kawałki Offspring lub Metallica, przynajmniej mi pasują, szybko idzie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie uważam, że na siłownię trzeba się malować. Zdarzy się czasem iść po pracy, kiedy człowiek się zmyć nie zdąży, ale żeby specjalnie na siłownię?

      Usuń
  3. Anonimowy17:58

    Nie wiem jaki makijaż trzeba mieć na siłowni dlatego nie chodzę (bła ha ha ha tak, miałam chęć napisać idiotyczny komentarz, ale to przez Twój filmik o wpadkach!) Skoro Ty bierzesz się za polecanie, to i ja wykrzesam coś z siebie, muzycznie polecam płytę Fink Perfect Darkness :D Katuję, męczę, wykorzystuję i tak w kółko.

    OdpowiedzUsuń