wtorek, 16 lipca 2013

Krem na gładkie nogi :)


Witajcie!
Popróbowałam, oceniłam i nagrałam kilka słów dotyczących kremów do depilacji, plasterków z woskiem i balsamu po depilacji marki Sensual.
Kilka osób dało mi znać, że są bardziej delikatne niż kremy Veet i jest to dobra opcja dla początkujących w dziedzinie depilacji kremami :)
Ja już do nich kiedyś miałam podejście, ale to było kilka lat temu i nie byłam zbyt zadowolona.
Widocznie przemyśleli co nieco i poprawili jakość produktu, bo tym razem mi podeszły.
Myślę, że ze względu na niską cenę i porównywalną skuteczność do wspomnianych Veet'ów następnym razem kupię właśnie krem Sensual.
Niemniej jednak nakładać go będę packą od Veeta, bo ta dołączana do opakowania jest naprawdę potwornie sztywna i ostra na brzegu. Po prawdzie uważam, że to ta packa jest sprawcą ewentualnych podrażnień - da się tym plastikiem ostro podrapać. Jeśli wymieniliby ją na taką z gumowym/silikonowym brzegiem produkt zyskałby w moich oczach bardzo wiele (komfort użytkowania przede wszystkim ;)).
Pozdrawiam!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz