niedziela, 7 lipca 2013

Pytanie Dnia: Jak nakładać róż?



Hej :)
Lepiej późno niż wcale, prawda?
Mam chwilkę wolnego czasu, więc uzupełniam zaległe posty.
Tym razem Pytanie Dnia poszerzam o listę pokazanych w filmie pędzli i róży :)

- skośny pędzel Annabelle Minerals - genialny i niezniszczalny, polecam też do konturowania :)
- zestaw podróżny pędzli INGLOT - ja kupiłam w sklepie stacjonarnym, a właściwie Ktoś dla mnie kupił, bo produkt dostałam w prezencie. TUTAJ możecie obejrzeć recenzję.
- pędzel z zestawu No Name zakupiony na allegro.pl
- INGLOT 4SS - malutki pędzelek sprzedawany jako pędzel do rozcierania cieni
- INGLOT 27TG - pędzel "skunks" dwukolorowy

- róż KRYOLAN Glossy Rosewood - ten dostałam od przyjaciółki, wiem na pewno, że pochodzi z Glossy Boxa. Jeśli wiecie, gdzie można kupić inne kolory - dajcie znać koniecznie, bo ubustwiam dziada xD
- róż Bourjois 40 Rose Thee - wypiekany, cudowny kolor. Polecam na jesień ;) Dostępne w każdej drogerii :)
- róż mineralny Annabelle Minerals Nude - jeszcze mi się nie zdarzyło, żebym kogoś nim pomalowała i mu się nie podobało. Jeśli chcecie kupić jeden róż mineralny to to jest ten kolor :D
- pomadka Max Factor Pink Brandy - szminka, która sprawiła, że mam zamiar kupić wszystkie kolory z tej kolekcji :D Też możecie ją znaleźć w każdej drogerii :)

Mam nadzieję, że się przydało :)
Buziaki!
P.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię róże Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) ja też !
    Brązowego cienia używam jako rozświetlacza kiedy nakładam bronzer !

    OdpowiedzUsuń