środa, 10 lipca 2013

Ulubieńcy: czerwiec 2013!


Hej!
Kolejny opóźniony post - choć film pojawił się o czasie :)
W ubiegłym miesiącu urzekły mnie:

- róż Bourjois 40 Rose The (dostępne w drogeriach)
- róż Kryolan Glossy Rosewood (podobno ten kolor powstał specjalnie dla Glossyboxa i jest normalnie niedostępny)
- pomadka Max Factor Pink Brandy (do kupienia w większości drogerii - jeśli trafi w Wasze ręce - polecam zakup!)
- konturówka Maybelline Color Sensetional 140 Intense Pink (obłędna i bardzo trwała, też znajdziecie ją w większości drogerii)
- sztyft do ust Jelly Pong Pong Lip Blush różowa (wiem, że na niektórych stronach internetowych znajdziecie też czerwoną, dostępna tylko on-line)
- błyszczyk Essence Stay With Me 02 My Favourite Milkshake (jak wyżej :))
- ukochana paleta Guerlain, o której już wspominałam TUTAJ.




Jak Wam się podoba mój nowy pieniek do robienia zdjęć ;)??

- krem BBB Pat&Rub ciemniejszy (dostępny w Sephorach i w sklepie P&R)


Na marginesie to jest filtr Aptonia, który w mojej opinii jest najwspanialszym filtrem do ciała ever :D Podlinkowałam SPF 50, ale najczęściej sięgam po SPF 30 w butelce z atomizerem :)

- krem do depilacji Veet Aksamitna Gładkość do skóry wrażliwej - zasadniczo wszystkie Veet'y są podobne do siebie :) 
Teraz wpadły mi w ręce kremy o nazwie Sensual - zna ktoś?? Jakieś opinie czy porady zanim podejmę pierwszą próbę?

Pozdrawiam serdecznie i postanawiam uroczyście pisać posty bardziej regularnie ;)
P.



1 komentarz:

  1. Sensual to ten z Joanny, jedyny który mnie nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń