niedziela, 18 marca 2012

Szeroka kreska o_O?

Ahoj!
Staram się, naprawdę staram się tak pociąć każdy film, żeby był krótki. Niestety najczęściej w tym zawodzę >.< Miejmy nadzieję, że chociaż utrzymam formę i nie przekroczę 20 minut następnym razem :D

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie wie, jak czyścić pędzle zapraszam TUTAJ.

Do rzeczy - skoro tu zajrzeliście, to pewnie macie chęć dowiedzieć się, czego użyłam ;)

Na buzi mam już:
- krem koloryzująco-nawilżający PAT&RUB Jasny beż
- korektor w kremie AMC INGLOT 66

W kolejności pojawienia się w filmie wystąpili:
- baza pod cienie ELF Sheer
- cielista kredka INGLOT 44
- pędzel podróbka kupiony na allegro (więcej o tym zestawie zobaczycie TUTAJ)
- cielisty cień perłowy SEPHORA 08
- zimny brązowy cień INGLOT 363
- pędzel INGLOT 19
- cień do brwi INGLOT 562
- tusz Inimitable Intense CHANEL Noir (to opakowanie, którego używam to mimi-maskara)
- bezbarwny tusz do rzęs Just Clear Mascara MISS SPORTY (do znalezienia w Rossmanach)
- koralowy róż INGLOT 84
- róż L'Oreal pięciokrotnie przekładany do mniejszych opakowań - gdzieś po drodze zgubiłam nazwę. Pamiętam tylko, że był z jakiejś serii dla blondynek ;)
- mojej roboty masełko do ust

Ufff, przebrnęłam :D
Mam nadzieję, że teraz już większość z Was jest zadowolona :D
Pozdro600!
P.

1 komentarz:

  1. Babo, uwielbiam Twoje filmiki i wpisy - luz, bezpretensjonalność, dystans do siebie i świata ;). Jesteś jedyna w swoim rodzaju - tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń