sobota, 3 marca 2012

Co z Tobą, kobieto!?

Witajcie!
Dziękuję za wszystkie przemiłe wiadomości i maile.
Trochę jestem zdziwiona, bo nie dodawałam filmu przez 12 dni zaledwie, a zalała mnie fala pytań typu: "Co jest? Czemu nie nagrywasz? Gdzie się podziałaś?" LOL
Otóż już się tłumaczę - poza tym, że mam dużo zajęć i wracam do domu późnym wieczorem, co mi odbiera chęć do nagrywania - mam wirusowe zapalenie gardła i krtani. Poszło u mnie z taką mocą, że od środy nie mówię w ogóle.  Mogę tylko troszkę szeptać, a to i tak nie jest najprostsza czynność do wykonania :)
Proszę o trochę cierpliwości.
W nagrodę zdradzę Wam, co zamierzam przygotować, zaraz po powrocie do normalności:
- zdradzę więcej informacji o moim wymarzonym kremie pod oczy
- przygotuję tutorial dla tych miałczących marudek (kolejna kreska dla opadających powiek)
- podzielę się kolejnym przepisem na domowy kosmetyk
a to dopiero TOP3 na mojej liście obiecanych Wam nagrań ;)

Mam nadzieję, że trzymacie się zdrowo!
Pozdrawiam bezgłośnie!
P.

3 komentarze:

  1. Współczuję, zapalenie gardła i krtani jest naprawdę okropne. Sama raz w życiu miałam nawet tak, że szeptać nie mogłam! Mimo największych chęci i prób nie byłam w stanie oddać najmniejszego odgłosu. I wtedy pozostało mi jedynie pisać wiadomości z przekazami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu widzowie Cię uwielbiają :D
    Tak na poważnie - naprawdę przyjemnością jest oglądać Twoje filmiki :) Uśmiech masz rozbrajający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:23

    Mam nadzieję, że top 3 będzie jakąś odżywką do rzęs :D
    Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń