czwartek, 8 marca 2012

Dzień Kobiet, Dzień Kobiet!!! Haaaaaaaaaaaa :D

Wszystkiego kolorowego z okazji Dnia Kobiet!
Lalalalalala jak ja lubię dostawać kwiatki :D Szczerze uważam, że każda baba, która zapytana czy chciałaby dostać kwiatka odpowiada "Nie." - najzwyczajniej w świecie łże jak pies :D (Czemu tak się mówi? - Mój pies z pewnością nie kłamie :P To okrutne oszczerstwo, ale co poradzić? ;))

Tak sobie pomyślałam, że w kwestii kwiatków jedną ciekawostką mogę się podzielić z Wami. Szczególnie z tymi, którzy cierpią z powodu niedoskonałości na skórze. Otóż jest taki kwiatuszek, który zwyczajnie rosnąc sobie na parapecie pomaga w dbaniu o cerę :D Niemożliwe? Kto wie :D
Do rzeczy - istnieje teoria zbudowana wokół kaktusa :) Kaktusy (podobnie jak cebula) zawierają składniki pozwalające im "wyciągać" toksyny z powietrza. Nie mam pojęcia ile w tym prawdy, bo żadnych popartych obiektywnymi badaniami artykułów nie znalazłam na ten temat. Jednakże widziałam cebulę zostawioną przy szpitalnym łóżku, która zrobiła się ciemnobrązowa w ciągu kilku dni, bynajmniej nie z powodu smażenia :)

Zdaniem niektórych podobną rolę pełnią kaktusy i one właśnie (poza okresem kwitnienia) mają oczyszczać powietrze z toksyn dając nam tym samym szansę na piękniejszą cerę. Z tego by wynikało, że z okazji Dnia Kobiet zamiast różyczki ciętej powinnyśmy dostawać po kaktusie i roznosić je po mieszkaniu :D
Informację tę przekazała mi koleżanka mieszkająca w Pekinie (...z delikatną obsesją na punkcie zanieczyszczeń - z resztą nie ma co się dziwić - duże miasto...), która na ten moment ma mini plantację kaktusów w domu ;) Ma też wspaniałą cerę, jak większość azjatek, którym w kwestii pielęgnacji cery i brwi ufam szalenie :)
Naturalnie jest prawdopodobieństwo, że to tylko ktoś wymyślił i ludzie tacy jak ja, głęboko wierząc w magiczną moc kaktusa siłą wewnętrznej perswazji wytwarzają gładką skórę :D I co teraz wydaje się bardziej prawdopodobne - moje autowygładzenie czy kaktus-power?

Ciekawe czy ktoś jeszcze słyszał o kaktusowym oczyszczaniu powietrza ;)

Nie byłabym sobą, gdybym nie sprezentowała Wam jakiejś nutki w tym wspaniałym dniu. Kto z kolei bardziej reprezentuje silną kobiecą naturę niż Nneka?


Bądźcie piękne każdego dnia :)
P.

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:37

    Ok, lecę do kwiaciarni.;P
    "Kaktusy (podobnie jak cebula) zawierają składniki pozwalające im "wyciągać" toksyny w powietrza." wu na zet ;)
    Najlepszego i miłego dnia. Tyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękować :) Miło, że ktoś poza mną czyta i pisze poprawnie :D Pozdrawiam serdecznie!
      P.

      Usuń
  2. Tobie -jako jednej z Kobiet , która zmieniła moje oblicze:) i wszystkim innym Paniom życzę samych dobroci bez kwiatków na twarzy.

    OdpowiedzUsuń