piątek, 29 listopada 2013

Sowa?!

Hej :)
Dzisiaj taki post o prezencie świątecznym :)
Nagrałam film, o tym jak można przygotować takie oto cudeńka:

Sowy produkcji Gosi :)

Pomysł nie jest mój - pochodzi ze strony: http://www.tipy.pl/5345,0,zdjecie-sowy-z-filcu-na-choinke.html
Ja go trochę zmieniłam na potrzeby mojego telefonu i pomyślałam, że warto zrobić z niego pojemnik na prezenty, albo poduszkę :)

Filmik znajdziecie TUTAJ :)

Moja sowa wyszła tak oto:

 

Miłego oglądania i trzymam kciuki za tych, którzy dobrną do końca ;)
P.

6 komentarzy:

  1. Świetna sowa! Myślałam co tu wykombinować jako ozdoby i mam, na pewno spróbuję. Jak nie sowy to inne zwierzaki-cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sowa ! Podalabys link do szablonu na te sówke ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:44

    Super pomysł! Na pewno wykorzystam , bo filc już kupionym. : ) Czekam na link. Pozdrawiam :) Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:26

    znalazłam szablon tutaj : http://www.tipy.pl/5345,0,zdjecie-sowy-z-filcu-na-choinke.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie z tej strony, tylko nie miałam czasu usiąść i zedytować posta. Przepraszam, że tak długo.

      Usuń
  5. Extra się prezentują!

    OdpowiedzUsuń