poniedziałek, 18 listopada 2013

Róże Annabelle Minerals - porównanie :)


Hej!
Wszystko opowiedziałam w filmie, tutaj tylko podsuwam nazwy i linki do poszczególnych kolorów:
- Nude
- Romantic
- Coral
- Sunrise 
- Rose
- Honey

Wszystkie są wyborne ;)
Napisałam do Annabelle, czy aby nie udałoby się obciąć troszkę z ceny i oto, co odpowiedzieli :

Dla Pani czytelniczek na hasło "czarszka" udzielamy 10% rabat na cały asortyment 
(rabat nie sumuje się z innymi promocjami, np. zestawami startowymi, 
jeden klient może użyć kodu rabatowego jeden raz).

Pozdrawiamy serdecznie,
zespół Annabelle Minerals

Więc teraz wszyscy razem ładnie dzię-ku-je-my ;)
Życzę udanych zakupów ;)
P.

11 komentarzy:

  1. super:) różu coprawda niepotrzebuje ale mam ochotę na ich pędzelek do różu, który polecasz w filmikach:) Dzięki za to 10% !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym skorzystała z tych 10% i kupiła sobie pędzelek do różu:) Niestety ostatnio go nie było w ofercie a jak dzisiaj popatrzyłam to nie ma go na stanie. Szkoda bo wiem, że zachwalałas ten pedzel w filmach i strasznie mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:04

    Dziekuje:D Pewnie zamówię korektor, bo mój tester starczył na kupę czasu, ale już niewiele zostało. Mam dwa róże od nich i uważam, że są lepsze od EM chociaż mogliby mieć więcej kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a do kiedy działać będzie kod promocyjny ? do wypłaty jeszcze troszkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dali mi żadnego ograniczenia czasowego, więc chyba jest bez limitu :)

      Usuń
  5. Anonimowy22:34

    A korektory? Mam odcień medium i jak nałożę pod oczy to jest jakby zielonkawy... zastanawiam się czy dark jest dużo bardziej dark od medium i czy light dużo jaśniejszy od tego średniego:) Czy używałaś może wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark jest sporo ciemniejszy i lekko łososiowy - mi ładnie kryje cienie pod oczami, medium faktycznie lekko bije w oliwkę, ale u mnie na zimę się ładnie wtapia w cerę. Light natomiast jest biały. No dobra przesadzam, ale jeśli maluję kogoś, dla kogo wszystko jest za ciemne - sięgam właśnie po light. Mam wszystkie trzy.

      Usuń
    2. Anonimowy13:03

      Ok dziękuję. Pozostanę chyba przy medium skoro tamten jest ciemniejszy.

      Usuń
  6. hej:) Cz ten kod jeszcze działa? a jeśli tak to jak go użyć? po wpisaniu w pole komentarza na stronie am, cena za moje zamowienie jest nadal taka sama..

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:29

    Kod działa :-) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:51

    Jak fajnie!
    Myślałam nad kolejnym zamówieniem u nich w najbliższym czasie, Twój kod będzie jak znalazł. Bardzo fajna z Ciebie dziewczyna, miło się ogląda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń