niedziela, 10 listopada 2013

Recenzja produktów Era Minerals i nagrody dla Was!


Witajcie :)
Jeśli ktoś będzie zainteresowany - spiszę nazwy i numerki wszystkich produktów, o których opowiadam.

Zasady rozdania:
1. Musisz być moim subskrybentem.
2. Odwiedź stronę Era Minerals i skorzystaj z Wyszukiwarki Podkładów: http://eraminerals.pl/wyszukiwarka-podkladow
3. Zostaw komentarz pod tym filmem - napisz, jakie kosmetyki zaproponowała Ci wyszukiwarka.
4. Polub Funpage Era Minerals na FB: https://www.facebook.com/EraMineralsEurope
5. Konkurs trwa do piątku 15.11.2013. do 20.00. Trzech zwycięzców wybiorę przy pomocy witryny random.org. Wyniki ogłoszę w sobotę 16.11.2013 w filmie :)
6. Jeśli nie jesteś osobą pełnoletnią - musisz uzyskać zgodę rodziców.
7. Każdy może wziąć udział dowolną ilość razy.

Będę brała pod uwagę wyłącznie komentarze zostawione pod filmem na YT.

Powodzenia!
P.

PS
Era Minerals przygotowała dla moich widzów rabat :)
Jeśli wpiszecie przy zamówieniu kod rabatowy czarszka - otrzymacie 15% zniżki :)
Kod działa do 30.11.2013.

4 komentarze:

  1. Anonimowy16:47

    Droga ta baza i szkoda, że nie ma mniejszych opakowań na spróbowanie... Ale może sobie zażyczę na święta, bo konta na yt nie mam więc siłą rzeczy nie wygram:) Są do kupienia tańsze primery na kolorowka.com, ale ciekawa jestem czy warto je kupować (inny skład niż era). Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam jakiś czas temu próbki z annabelle minerals i testuję i jakoś do końca nie jestem zadowolona z efektu. szkoda że era minerals nie ma próbek bo bym chętnie spróbowała. a tak w ogóle to chciałam zapytać czy minerały używałaś też zimą bo zastanawiam się nad ich właściwościami ochronnymi np. przed mrozem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona. Uważam, że produkty do twarzy mają zdecydowanie lepsze od Ery. Minerałów używałam całą poprzednią zimę - właśnie, żeby chronić buzię od -30 stopni o poranku. Mam wrażenie, że pomagało, bo cera mnie nie szczypała po długim spacerze i nie pojawiały się naczynka, ale równe dobrze to mogły być moje wizje ;)

      Usuń
  3. Jej ja sie skusze na te mineralki od Era Minerals, zreszta mają super promocje 2+1 gratis :)
    zobaczcie www.eraminerals.pl

    OdpowiedzUsuń