czwartek, 23 marca 2017

Q&A z Gościem: trwałość podkładu, korektor pod oczami, rolujące się cienie



Hej!
Moi Drodzy dzisiaj nareszcie mam dla Was post uzupełniający do filmu, który nagrałam z makijażystką Kamilą Giemzą jakiś czas temu :)
Usiadłyśmy wspólnie w jej studiu i odpowiedziałyśmy na Wasze pytania dotyczące makijażu :)
Od razu zaznaczam - to nie jest wywiad, ja nie jestem dziennikarzem, a to nie jest surowy i poważny materiał. To po prostu dwie koleżanki, które pasjonuje makijaż rozmawiają o nim przez kilka godzin z rzędu ;) Możecie odpuścić komentarze o tym, że przerywam Kamili wypowiedzi - wiem o tym - edytowałam ten film ;) Ale tak to już jest, że przy wielkim entuzjazmie nie zawsze się da siedzieć spokojnie z zamkniętą buzią :P
Ja to chyba potrzebuję jakiegoś ekstra bonusu, żeby siedzieć cicho ;)
Albo taśmy klejącej :P

Do rzeczy - Kamila przygotowała swoją listę polecanych kosmetyków, ja dopisałam swoją i oto macie wszystko w komplecie:

Po myślnikach macie dopiski Kamili przy jej wyborach i moje, przy moich oczywiście ;)

Bazy pod makijaż:
K - linia AA Beauty Primer 360 - w linii są cztery rodzaje, więc można dopasować bardziej konkretnie do preferencji skóry 
K - Gosh Primer Plus nawilżająca 
K - Gosh Velvet Touch - silikonowy klasyk
K - IsaDora ProTect face primer - ulubieniec Kamili, ma SPF 30
K - IsaDora Under Cover face primer - bardziej matowy efekt
P - baza wygładzająca Coleur Caramel - 100% naturalna, bardzo mocno wygładza i dość skutecznie matuje
P - Santaverde Age Protect Fluid - ma miniaturowe krycie, bardzo ładnie trzymają się na niej minerały praktycznie na każdej cerze
P - krem SoBioETIC Hydra Aloe Vera na dzień - nawilżający krem o matowym niemal wykończeniu 

Pudry:
K - Rimmel Stay Matte 01 transparentny - matuje dobrze, trzyma się i nie zmienia kolorów podkładów, nakładam go też pod oczy, ale bardzo cienką warstwą w te okolice
K - Sypki Mary Kay - bardzo drobno zmielony i lekko rozświetlający, bardzo go lubię
K - Pixie Cosmetics Mega Matte Kapok tree powder 
K - Laura Mercier loose powder - jest super
K - Chanel Natural Finish loose powder - klasyk
K i P - Rouge Bunny Rouge - Kamila miło wspomina, ja używałam odsypek od koleżanki i teraz mam zamiar kupić pełne opakowanie
P - Earthnicity Minerals Velvet HD - krzemionkowy, matujący dośc mocno
P - RCMA no color powder - pod oczy masakra, ale do twarzy mi się dobrze sprawdzał u wielu osób
P - Laura Mercier Secret Brightening Powder - mój absolutny IDEAŁ pod oczy
P - puder Dr. Irena Eris Provoke - pięknie wygląda na twarzy i pod oczami, ale zapach mnie zabijał, więc musiałam go oddać. Ma mikroskopijne drobinki, których nie widać na twarzy - jest tylko świeży wygląd

Bazy pod cienie:
K - "Generalnie najbardziej lubię nakładać na powiekę korektor i dobrze go przypudrować... Obecnie zdarza mi się używać mojej IsaDory zwłaszcza dla podbicia cieni mocno błyszczących. Czasem nakładam cienie na kredki jumbo lub roztarte cienie kremowe i trwałość jest wtedy mega konkretna. Myślę, że baza pod cienie to bardzo indywidualny wybór i chyba średnio tu pomogę."
P - MAC Extended Eye Base - na powiekach jak warstwa gumy, ale trzyma się bardzo mocno
P - cienie w kredce Kiko - perłowe lepsze od matowych, bardzo długotrwałe
P - Maybelline Color Tatoo - nakładane ultra-cienką warstwą naprawdę dobrze służą
P - MAC paint - jak się nic nie trzyma u tłustych powiekach koleżanek, to to się trzyma ;)
P - Benefit Creme Shadow Birthday Suit - tylko ten jeden kolor, miałam jeszcze 2 inne i nie były najlepsze
P - baza pod cienie Catrice - przy niewielkich wymaganiach, tak na codzień się sprawdza
P - baza Lorac PRO eye base - ciężko dostępna, ale bardzo przyjemna, długotrwałość nie jest oszałamiająca, jest dobra.

Korektory pod oczy:
K - Kontigo Moia korektor w płynie
K i P - Maybelline Dream Lumi Touch
K - Make up Factory w pędzelku
P - Rimmel Match Perfection - osobiście uważam, że najlepszy drogeryjny w tej chwili, ale opakowanie ma do bani
P - MUFE Ultra HD, ale tylko do korygowania koloru + na niego inny, rozświetlający korektor, bo sam wysusza.
P - Benefit Erase Paste - dla suchych okolic pod oczami, uwielbiam
P - Maybelline Instant Anti-Age - jeśli zdołacie kupić - jest MEGA.

To nam przychodzi do głowy w pierwszej kolejności :)
Postaram się wyszukać linki do wszystkich tych produktów - mam nadzieję, że post okaże się dla Was przydatny :)
Pozdrawiamy serdecznie!
P.



2 komentarze: