sobota, 25 marca 2017

Akcja Skrytka + moje zakupy z ostatnich miesięcy :D



Hej!
Wszystko aż nadto dokładnie omawiam we wstępie ;)
Milion rzeczy w jednym filmie ;) Zapraszam!
P.
___

Lista produktów:
- Lesterkowy obrazek
- silikonowa szpatułka
- broszka-laleczka wykonana przez Panią Martę Misiuro
- jeansowe spodenki z wysokim stanem
- jeansowe szorty jasne
- jeansowe rurki
- żel aloesowey Santaverde
- aloe vera hydra repair gel Santaverde
- Orientana pianka oczyszczająca
- Orientana olejek do demakijażu
- opaska z uszkami
- Caudalie krem pod oczy
- Caudalie krem na dzień Vinosurce
- Caudalie Beauty Elixir
- Caudalie woda winogronowa
- dezodoranty Schmidt's
- zestaw Antipodes
- pomadka Hurrraw
- balsam do ust Resibo
- MAC Mineralize Blush Warm Soul
- MAC Creme Colour Base Hush
- MAC Velvetease Lip Pencil Just Add Romance
- Whamisa olejek do twarzy
- Whamisa lotion Double Rich
- Whamisa mgiełka różana
- Whamisa maska Organic Sea
- Whamisa maska z fermentowanym ryżem
- Whamisa maska z pomidorem
- Whamisa maska z aloesem
- Whamisa tonik do skóry głowy
- Whamisa szampon
- Whamisa Organic Flowers Toner Deep Rich
- Skin79 Water Oil
- Whamisa Feminine mist
- Swanicoco Cleansing Foam  
- Skin79 krem z filtrem non-chemical
- Skin79 żel z filtrem sun gel
- mini-krem myjący Whamisa
- mini-żel myjący Benton
- mini-tonik Whamisa Rich
- mini-tonik Whamisa Original
- mini-tonik Whamisa Refresh
- mini-lotion Whamisa Original
- mini-lotion Whamisa Double Rich
___

Powiązane odcinki/playlisty:
- Akcja Skrytka
- Zakupy
- 5 porad dla

7 komentarzy:

  1. Ruda11:46

    Widzę, że też jesteś fanką kosmetyków Whamisa ;) mi szczególnie dobrze robi balsam do ciała z aloesem ->http://www.skin79-sklep.pl/produkt/74148-whamisamini-produktorganic-fruits-body-lotion-60-ml.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinka14:19

      Fajne mają nie tylko balsamy ale i kremy z filtrem. polubiłam bardzo tę serię organic flowers :P

      Usuń
  2. Nastka14:37

    fajne kombo z tych kosmetyków zrobiłaś ;-) ja też używam kosmetyków z Bentona akurat. ten snail bee essence jest fantastyczna:) whamisy jeszcze nie miałam, ale chce wypróbować, bo kumpele się nią zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. samikado20:43

    zaczęłam właśnie przygodę z kosmetykami whamisy i generalnie jestem w siódmym niebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. baśka14:39

    Moja siostra tez uzywa whamisy i bardzo zadowolona. Ja tez moze cos w koncu zamowie :)

    OdpowiedzUsuń