piątek, 10 marca 2017

MOJA "filozofia" przeciwzmarszczkowa



Hej!
Pytaniom o pielęgnację przeciwzmarszczkową albo moje do niej podejście nie ma końca. Postanowiłam przedstawić Wam MOJĄ "filozofię" przeciwzmarszczkową w 5 prostych punktach :)
Przy okazji pokażę Wam kilka ciekawych kosmetyków, których ostatnio używam :), a zatem zapraszam na mikro-spa do mojej łazienki ;)
Nie będę tutaj mówić o tym, że TRZEBA NAWILŻAĆ i o 4 krokach w pielęgnacji - od tego mamy całą osobną serię (zapraszam TUTAJ)

MOJA "filozofia" przeciwzmarszczkowa w 5 punktach - bez względu na to, ile masz w tej chwili lat ;)

1. Nie patrz na wiek - patrz na potrzeby i słuchaj swojej skóry.
2. Myj dokładnie, ale delikatnie.
3. Złuszczaj od czasu do czasu, by przyspieszyć regenerację i dać szansę kosmetykom skutecznie działać :)
4. Sięgaj po maseczki, które zapewnią Ci to, czego akurat domaga się Twoja buzia :)
5. Spróbuj masażu twarzy! To tylko chwila każdego dnia - co Ci szkodzi ;)?
___

Lista produktów:
- różana pianka ECO Laboratorie
- peeling z korundem Sylveco
- maseczka czekoladowo-pomarańczowa Iossi
- serum olejowe Avebio
___

Powiązane odcinki/playlisty:
- 4 kroki w pielęgnacji
- rutyny pielęgnacyjne
- mój masaż twarzy

Mam nadzieję, że film będzie dla kogoś z Was pomocny, albo że chociaż rozwieje niektóre wątpliwości :)
Buziaki!
P.

1 komentarz:

  1. I teraz mnie kusi na tą maseczkę a dopiero co piankę cytrynową dopisałam do listy :P

    OdpowiedzUsuń