piątek, 31 marca 2017

GRWM: czekoladowe smokey z zielonym akcentem :D



Hej!
Kilka razy przygotowywałam się z Wami na żywo na InstaLive - pomyślałam, że nie każdy ma możliwość oglądać na żywo i może mielibyście ochotę obejrzeć GRWM.
Ja miałam ochotę na makijaż.
Na duuuuuużo makijażu ;)
Buziaki!
P.

____

Lista produktów:

- balsam do ust Resibo

- krem BB Lily Lolo Light

- korektor Maybelline Fit Me 20

- korektor Maybelline Dream Lumi Touch 02

- puder pod oczy Laura Mercier Secret Brightening Powder

- puder do twarzy RCMA No Color Powder

- gąbka Blend It

- bronzer Amilie Minerals Bahama Kiss

- pędzel Maestro 180

- pomada do brwi Inglot 12 i 16

- pędzelek skośny Nanshy

- tusz do brwi diego dalla palma 24

- cień w kremie Maybelline Color Tatoo 98

- pędzle minikabuki Annebelle Minerals

- cień cielisty Mystik Warsaw Air Light

- pędzel inglot 13P

- paleta Lorac PRO 1

- pędzel Sephora 73

- pędzel MAC 217

- cień mineralny Era Minerals Opal Emerald 007

- limitowana paleta cieni Kiko Street Glam 02

- cień Inglot 159

- paleta Lorac PRO 2

- pędzel Nanshy Crease

- paleta Smashbox Full Exposure

- woda winogronowa Caudalie

- kredka IsaDora Khol Kajal Easy Glide

- zalotka Inglot

- tusz Sephora Outrages Curls

- trio rozświetlaczy IsaDora

- rozświetlacz Joko 04 Highlighter

- pędzlele Era Professional 146 N

- róż Smashbox Blush Rush Bare

- róż IsaDora Perfect Blush Frosty Rose

- róż Mac Mineralize Blush Warm Soul

- konturówka Too Faced Perfect Nude

- pomadka MAC Kinda Sexy

- pomadka diego dalla palma 44

- błyszczyk NYX butter gloss Creme Brulee
___

Powiązane odcinki/playlisty:

- GRWM

- moje makijaże

- zakupy

1 komentarz:

  1. Jak ja bym chciała umieć zrobić taki makijaż... Niestety nie mam na czym pracowac bo moje rzesy są do niczgo. Mysle ze to nie jest wina tuszu bo wypróbowalam juz chyba tysiące, teraz szykuje sie na ten: https://testujzadarmo.blogspot.com/2017/04/zgos-sie-do-testow-tuszu-rimmel-volume.html
    Postaram sie dac ci za miesiąc info czy cos mi ten tusz polepszy. W razie czego może mi cos doradzisz na opadające rzęsy?

    OdpowiedzUsuń