wtorek, 13 października 2015

4 kroki w pielęgnacji: 1. Oczyszczanie.


Witajcie :)
Dzisiaj pogadam trochę o mojej pielęgnacji twarzy.
Mam takie stałe 4 kroki w pielęgnacji, które pozostają bez zmian już od dłuższego czasu.

Kosmetyki, które robię sama stanowią na ten moment trochę ponad połowę mojej pielęgnacji. Za każdym razem, kiedy pokazuję produkty zrobione samodzielnie pojawia się fala komentarzy, że szkoda, że pokazałam, bo nie można tego kupić itp. - tym razem starałam się skupić na produktach dostępnych dla Was od ręki. W kolejnych częściach już będzie trochę gorzej, bo kosmetyki domowe zdecydowanie przeważają ;) Starałam się znaleźć dla Was możliwie dużo opcji gotowych produktów, żeby później nie było, że używam linii swoich własnych domowych kosmetyków i nikt do tego nie ma dostępu ;)
TUTAJ znajdziecie playlistę z moimi Denkami, a wśród pokazanych produktów multum zużytych preparatów do demakijażu i oczyszczania twarzy ;)

W kolejności omawiania w filmie pojawiły się:
- domowy balsam myjący (zestaw Zielonej Wstążki - do przygotowania w domu) Przepisy na balsam znajdziecie TUTAJ i TUTAJ.
- Tade mydło aleppo oliwkowo-laurowe
- ściereczka do mycia twarzy
- muślinowe ściereczki do mycia twarzy Balm Balm (więcej o ściereczce opowiadam TUTAJ)
- pianka oczyszczająca Norel
- pianka myjąca do twarzy przeciw przebarwieniom Green People 
- pianka oczyszczająca Madara (linkuję do tego zestawu z kremami od razu ;))
- szczoteczka do oczyszczania twarzy Foreo Luna (recenzję znajdziecie TUTAJ)
- Clean Powder Puder myjący Make Me Bio
- glinka niebieska Blue Pearl
- dwufazowy preparat do demakijażu oczu i ust Born To Bio (recenzja TUTAJ)
- płyn do demakijażu oczu 


Ja wiem, ja wiem - jestem księżniczką ze swoim batalionem pielęgnacyjnym ;)
Będą się pojawiały przepisy na kosmetyki do twarzy, których dzisiaj nie pokazałam. Cierpliwości - to mnie wszystko kosztuje dużo czasu i energii.
Miłego wieczoru!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz