wtorek, 20 października 2015

Prosty sposób na kreski + karminowe usta :)



Dzień dobry :D
Makijażyk mam dla Was, który nosiłam w recenzji TUTAJ.

Użyłam wcześniej kilku kosmetyków do twarzy, ale przy okazji nagrałam Wam mój makijaż na weekend, więc na razie nic nie wypisuję, tylko wszystko ładnie omówię kolejnym razem :)

Dzisiaj pokazałam Wam takie cuda:
- baza pod cienie Catrice Prime and Fine
- cień w kredce Kiko Long Lasting Eyeshadow Stick 28
- cienie do powiek z palety LoracPRO
- liner w pisaku Kat Von D Tatoo Liner Trooper
- tusz do rzęs Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara
- konturówka do ust Golden Rose Classics 316
- pomadka Golden Rose Velvet Matte 20

Makijaż jest bardzo prosty - każdy może go wykonać. Nieważna czy dokucza Wam opadająca powieka, czy macie idealny kształt oka :)
Myślę, że dla Wielu z Was to będzie idealny makijaż na wieczór, makijaż na imprezę, czy na wielkie wyjście. Dla mnie to był makijaż na spacer z psem ;)

Przypominam o konkursie:



i życzę dobrej nocy!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz