wtorek, 11 czerwca 2013

Ulubieńcy: maj 2013!


W maju WSZYSTKO INNE POŁOŻYŁO NA KOLANA MOJE...
UKOCHANE...
WSPANIAŁE...

FRISBEE!!!!

No.
Potem w kolejce najukochańszych stoją:
- KORTOWIADA A IJA IJA O, A IJA IJA O, A IJA IJA O!

- bransoletki gumowe z Kortowiady xD

- portfel Roxy

- olejek Essential Care do masażu relaksujący, naprawdę wspaniały i szalenie wydajny, choć nie gęsty :)

- drenujący olej do użycia podczas lub po kąpieli Pat&Rub - ja odwalam kitę na słowo "drenujący" w kosmetykach, ale mimo wszystko produkt jest cudowny

- nie jestem w stanie dojść, co to jest - wybaczcie. Pamiętam, że to był wosk w żelu Goldwell, ale koleżanka wywaliła opakowanie, więc nie mam żadnych detali. Może ktoś z Was wie??

- lakier do paznokci Vipera Jumpy 177

- podkład Annabelle Minerals matujący Golden Light

- korektor Annabelle Minerals w kolorze Dark

- podkłąd rozświetlający Anabelle Minerals Golden Dark

- róż mineralny Annabelle Minerals w kolorze Sunrise

Co mogłam podlinkowałam, gdyby kogoś to interesowało - Frisbee kupiłam na allegro, a w Olsztynie jest Team grający na Kortowie w to cudo. Poszukajcie Frisbee Olsztyn (chyba nawet na FB :))
Pozdrawiam!
P.

PS. Pozdrawiam uroczego chłopaczka, który pokazał nam jak dobrze kręcić forhend na plaży miejskiej w ubiegłą sobotę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz