sobota, 8 czerwca 2013

Moje pierwsze DENKO!


Cześć Moi Drodzy!
Zbierałam przez czas jakiś puste pudełka po różnych różnościach, żeby nagrać dla Was film z serii denko :)
Wiele osób prosiło o takie nagranie, więc zakładam, że będzie dla Was interesujące :)
Posypie się za moment kilka postów, bo dopiero dziś mam chwilę czasu, żeby uzupełnić zaległości w pisaniu.
Spodziewajcie się zatem nawału paplaniny :)

Produkty, które z większą lub mniejszą przyjemnością zużyłam to:
- żel pod prysznic NIVEA PowerFruit Relax (do kupienia w Rossmanach, Naturach, w Tesco nawet :) )
- szampon do włosów przetłuszczających się HEAD&SHOULDERS Citrus Fresh (j.w.)
- płyn do płukania ust COLGATE Plax Whitening (j.w.)
- hydrolat oczarowy 
- chusteczki do higieny intymnej BIOAVENA (nawet nie piszę, gdzie to można znaleźć, bo głęboko wierzę, że nikt już tego badziweia nie kupi...)
- perfumy KENZO L'eau par Femme (dostępne w każdej perfumerii)
- krem pod oczy CLARENA z roślinnymi komórkami macieżystymi (wiem, że gdzieś w Warszawie i kilku większych miastach są stacjonarne salony, ale musicie sami poszukać adresów; mój krem znalazłam na clarena.pl)
- krem do twarzy wysuszonej żelami do mycia La Roche-Posay EFFAKLAR H - piałam o nim wcześniej TUTAJ (znajdziecie go w każdej aptece)
- pomadka nawilżająca CAUDALIE (z tego, co wiem nie ma na Polskę jakiegoś porządnego dystrybutora. Trudno jest mi kupić ich produkty, ale czasem udaje się w aptekach Arnika - w Olsztynie zawsze mają je obok ratusza i Uranii)
- korektor rozświetlający MAYBELLINE Dream Lumi Toutch 02 (znajdziecie w każdej drogerii)
- podkład BOURJOIS Healthy Mix 54 (j.w.)
- żelowy liner INGLOT czarny 77 (naturalnie - kupiony w salonie Inglota)

I to wszystko... na razie ;)
Buziaki!
P.

1 komentarz:

  1. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś NIESAMOWITA! Trafiłam na twój filmik całkowicie przypadkiem dzięki sklepie internetowym Calaya naturalne piękno. Potem znalazłam Twojego bloga i o to jestem! Koniecznie muszę zostawić pod tym postem i załączonym filmikiem, bo właśnie dzięki niemu tak bardzo Cię polubiłam! Twój luz przed kamerą, ciągle nawijający język i to poczucie humoru! Filmik o kosmetykach, a daje tyle uśmiechu w trakcie. Oby tak dalej! Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń