wtorek, 15 stycznia 2013

Wyniki rozdania urodzinowego :)

Gratuluję zwycięzcom!

Przeczytałam wszystkie komentarze - szalenie się cieszę, że tyle osób wzięło udział i że większość z Was naprawdę napisała coś od siebie :)

Zwycięzców wybrałam na drodze losowania. 



Spośród wszystkich komentarzy wylosowałam 5 numerów. 
Nazwy użytkowników do których należały szczęśliwe komentarze znajdziecie w filmie. Osoby te proszę o kontakt w ciągu 3 dni - potrzebne mi są dane do wysyłki. Jeśli ktoś z Was się nie odezwie - wylosuję na to miejsce kolejną osobę.

Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom, a tym, którym się nie udało życzę szczęścia następnym razem!
Pozdrawiam i wracam do Rączki świętować urodziny :)
P.

1 komentarz:

  1. Najlepszego urodzinowo raz jeszcze :) (oczywiście nie wygrałam, w totka też nie - co za podły wtorek ;) ;) ;) ).
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń