czwartek, 22 listopada 2012

Pielęgnacja ciała :)


Howk!
Kogoś zaciekawił temat zawartości mojej szafki łazienkowej i brodzika, więc postarałam się, powycierałam wodę i oto macie rezultat :D
Dezodorant i płyn do higieny intymnej pominęłam, bo wydały mi się zbyt oczywiste :)
Przyjemnego oglądania :)

W rolach głównych wystąpili:
- Scrub cukrowy PAT&RUB - rozgrzewający (TUTAJ jest moja propozycja domowej podróbki tego kosmetyku)
- Peeling kawowy domowej roboty
- Krem z masłem kakaowym i olejem makadamia z nutką mięty
- Masło do ciała Home Spa PAT&RUB
- Balsam brązujący Organix Cosmetix
- Olejek Essential Care
- Szczotka do masażu ciała

O moim kremie do rąk/dekoltu nagram film w niedługim czasie - proszę o chwilę cierpliwości. 

Pozdrawiam Was gorąco i mam nadzieję, że nie męczy Was kaszel :)
P.

6 komentarzy:

  1. świetny filmik;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący filmik. Nie sądziłam, że tak szybko nagrasz nam coś na ten temat, więc jestem mile zaskoczona. :) Czekam na instrukcje dotyczącą tego kremu. ;D
    A ten balsam i peeling, który pokazywałaś w filmiku gdzie można kupić? Jest może dostępny w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten balsam i peeling to ze stacjonarnych tylko w Sephorze. On-line na patandrub.pl. Niestety są bardzo drogie.

      Usuń
  3. Mam pytanko-czy jest możliwość zrobienia balsamu do ust z dodatkiem kwasu hialuronowego np maslo shea plus powyzszy kwas i ewentualnie costam jeszcze? czy wogole kwas hialuronowy mozna klasc na usta bez obawy ze po ewentualnym oblizaniu padniemy trupem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim odpowiem: czy Ty mnie pytasz o kwas hialuronowy (biały proszek), czy o żel z kwasem hialuronowym (wodny roztwór, przezroczysty, gęsty płyn), bo to spora różnica...

      Usuń
    2. o żel:)laik jestem więc proszę o wyrozumiałość:) nakładam ten żel wymieszany z kremem na buźkę i zastanawiam się czy usteczka też można "podrasować" w ten sposób:)

      Usuń