sobota, 18 lutego 2012

Koralowe korale ;)



Ha! Powiedzcie ten tytuł 5 razy szybciej xD
Dosyć już mam zimna i ciężkich jesienno-zimowych makijaży. Przynajmniej w dniu dzisiejszym - jutro pewnie nagram mega-tapeciarski, granatowo-srebrny makijaż z moich urodzin, o który do dziś ktoś mnie prosi :D
A może to tylko wymówka, żeby zacząć używać koralowego różu zanim skończy mi się poprzedni ;)?

Jeśli interesuje Was ta kredka, o której wspomniałam w filmie TUTAJ możecie obejrzeć recenzję.
Na wszelki wypadek, gdyby ktoś jeszcze o tym nie wiedział - pędzelki trzeba prać przynajmniej raz w tygodniu. Jeśli nie wiecie, jak to zrobić zajrzyjcie TUTAJ.

Na buzi mam już:
- krem koloryzująco-nawilżający PAT&RUB "Jasny beż"
- krem pod oczy ABSOLUTE ORGANIC przeciwzmarszczkowy (haha!!)
- wazelina kosmetyczna (może być jakikolwiek balsam do ust :D

Teraz po kolei, czym się zapaćkałam :D :
-  korektor w kremie INGLOT 66
- pędzelki z zestawu podróżnego INGLOT (pooglądaj TUTAJ )
- puder perłowy z NATURALNEGO PIĘKNA
- podkład mineralny Ultimate Mineral Foundation "Light" WET&WILD
- pędzel "skunks" INGLOT 27
- baza pod cienie "Sheer" Eyelid Primer ELF
- cielisty, matowy cień INGLOT 353
- pędzel do cieni INGLOT 29
- mój cień zrobiłam przy wykorzystaniu metody pokazanej TUTAJ - zamiast jednego użyłam po prostu kilku kolorów
- pędzel do rozcierania INGLOT 19
- cień do powiek INGLOT 358
- bezbarwna maskara MISS SPORTY Just Clear
- tusz Inimitable Intense CHANEL "Noir"
- róż do policzków INGLOT 84
- konturówka RIMMEL "Easted Snob"
- pomadka Lip Paint INGLOT 61
- pomadka INGLOT 321

Kto dotrwał do pojawienia się najazdu obcej poduszki???
Wybaczcie, że ten film jest aż tak długi, ale nie miałam serca wywalić tych głupkowatych kawałków, w których coś mi wypada - z ręki albo z głowy xD
Pozdro600!
P.

2 komentarze:

  1. ja dotrwałam, i powiem że to taki happy end x) jak nie oglądam tutoriali z makijażem, tak Twoje filmiki uwielbiam.. jesteś taka... normalna xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dotrwalam do ataku obcych i parsknelam smiechem :) cudne to bylo jak i cala reszta filmu superowa. Wlasnie dobrze ze nie powycinalas bo jestesmy czlowieki tez i Wy mylicie a my smiejemy:)))) i wszystko w normie;)

    OdpowiedzUsuń