niedziela, 1 stycznia 2012

Coś na kaca, czyli jak wyglądać pięknie w Nowy Rok xD


Hahahahahahahahahaha :D
Ubawiłam się setnie, kiedy ktoś mnie poprosił o makijaż na kaca. Potem zastanowiłam się nad tym i stwierdziłam, że faktycznie to mógłby być przydatny film.
Tego typu makijaż wykorzystuję najczęściej, kiedy jestem chora, zaczerwieniona i niedospana :)
Padła też prośba o makijaż z mojego filmu o demakijażu i odklejaniu rzęs - zasadniczo to było to samo, tyle, że nie dałam niebieskiego cienia. Tyle rzeczy wcisnęłam w ten film za jednym zamachem - brawo dla mnie xD
Jeszcze - była prośba o coś, co kryje cienie pod oczami - to też tu zawarłam :)

Wykorzystane produkty:
- tonik łagodzący PAT&RUB Face
- krem koloryzująco-nawilżający PAT&RUB Face "Jasny beż"
- korektor w kremie INGLOT 66
- kredka rozświetlająca do oczu BENEFIT EyeBright
- puder perłowy NATURALNE PIĘKNO
- cień cielisty z drobinkami INGLOT 456
- tusz CHANEL Inimitalbe Intense 10 "Noir"
- pomadka koralowa INGLOT 321

Mam nadzieję, że się Wam podoba i że jest to odpowiedź na te kilka próśb, które do mnie dotarły :)
Pozdrawiam!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz