wtorek, 3 stycznia 2012

Pytanie Dnia: Co nowego w nowym roku??

Ahoj!
Dostałam kilka maili z pytaniem, co ciekawego szykuje się na moim kanale/blogu z początkiem nowego roku.
Pomyślałam, że napiszę słów kilka na ten temat, bo w zasadzie wrzucać mogę, co mi się podoba, pytanie tylko czy ktoś to będzie chciał oglądać (poza mną oczywiście xD).
Uchylam więc rąbka tajemnicy:
- seria filmów o malowaniu kreski różnymi sposobami, w możliwie łatwy (szybki!) i przyjemny sposób
- seria filmów o makijażu na dzień do pracy/na uczelnię/do szkoły, ale z moim twistem ;)
- oczywiście nowe kosmetyki domowe
- film dla panów (tematyka jeszcze się lekko rozjeżdża, ale obiecuję, że będzie przyzwoity ;) )
- i oczywiście powoli będę nagrywać odpowiedzi na Wasze prośby z zeszłego roku, których nie udało mi się zrealizować wcześniej.
Mam taki magiczny plik, w który zapisuję sobie, co obiecałam przygotować - jeśli macie jakieś konkretne prośby napiszcie mi komentarz, postaram się je uwzględnić :)
Zdecydowanie możecie się też spodziewać filmów w stylu bogowie-wiedzą-czego-i-ja-sama-też-nie-jestem-pewna :D
Pozdrawiam Was gorąco z kubkiem czekoladowo-miętowej kawy w dłoni :)
P.

1 komentarz: