sobota, 15 lipca 2017

Rutynka pielęgnacyjna: same surowce!



Hej!
Moi Drodzy dzisiaj jest taki troszkę powrót do korzeni można powiedzieć ;)
Był taki czas, że prawie wszystkie kosmetyki drogeryjne mnie uczulały, ale niestety naturalnych alternatyw u nas w sklepach nie było.
Robiłam więc swoje kosmetyki domowe, albo używałam surowców.
Potem zaczęłam nagrywać odcinki na YouTube, pokazywałam te swoje przepisy i ukochane oleje i masła i... zaczęły się sypać prośby o polecenie kosmetyków gotowych, bo ktoś nie chciał robić kosmetyków samodzielnie, albo nie wierzył, że surowce coś dają.

Jeszcze później zaczęły się pojawiać prośby o przetestowanie i polecenie bardziej ekskluzywnych kosmetyków, bo zastanawialiście się czy to warto, czy to naprawdę działa itd.

Ja jestem nieprawdopodobnie rozpieszczona wyborem, jaki mamy w tej chwili na rynku w ramach kosmetyków naturalnych i trochę te surowce odstawiłam na boczny tor, tylko do receptur.

W ostatnich 2 miesiącach zaczęły się pojawiać pytania o tanie kosmetyki pielęgnacyjne. Powiem otwarcie - wielu nie znam, bo często w tych niedrogich kosmetykach stosuje się konserwanty, które akurat mnie uczulają, ale szukam! Szukam intensywnie i mam nadzieję, że uda mi się zmontować dla Was rutynkę z samymi polskimi, naprawdę dobrymi kosmetykami poniżej 35 zł :) Trzymajcie kciuki!

Moja odpowiedź na tanie i dobre produkty pielęgnacyjne pozostaje od lat niezmienna - surowce :)
Mam nadzieję, że ten odcinek będzie dla Was jakąś inspiracją!
Możecie korzystać z samych surowców, łączyć je z kosmetykami gotowymi, dodawać do własnych receptur lub kosmetyków gotowych - szukajcie, bo najlepsze jest tylko to, co się u Was sprawdza ;)
Buziaki!
P.
___

Sklep z moimi balsamami myjącymi: http://czarszka.pl/
___

Lista produktów:

olej z pestek winogron

naturalne mydło karite

hydrolat różany

żel hialurinowy 3%

żel aloesowy

olej z ogórecznika

masło mango
___

Powiązane odcinki/playlisty:

post o wodzie różanej

inne rutyny pielęgnacyjne

jak ułożyć swoją rutynę pielęgnacyjną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz