wtorek, 2 maja 2017

Jaki krem pod minerały? Jak przygotować cerę? Jaki kupić pędzel? | Tydzień Minerałów




Pierwszy odcinek w Tygodniu Minerałów!
Dzisiaj opowiadam trochę o rzeczach, które warto wiedzieć, zanim zacznie się przygodę z minerałami:
- jaka jest różnica pomiędzy minerałami a tradycyjnymi podkładami
- które minerały wybrać/jakie firmy warto przetestować
- jak dobrać kolor podkładu mineralnego do swojej cery
- jak przygotować cerę pod minerały
- jaki krem najlepiej się sprawdzi pod minerały
- jakie bazy nadają się pod minerały
- jaki pędzel kupić
Zapraszam w piątek - będzie turbo-mega-odcinek o wszystkich rodzajach aplikacji oraz w niedzielę - podsumowanie, przedłużanie trwałości, poprawki w ciągu dnia. Tym razem przygotowałam same torpedy ;)
___

Lista produktów:

Kremy:
- Santaverde light
- Santaverde medium
- Iossi Naffi
- aloesowy na dzień So Bio Etic 
- Bjobj na naczynka
- łagodzący Cosnature
- Bjobj krem podstawowy
- krem Madara SOS
- ultranawilżający krem Resibo

Bazy:
- baza glinkowa Annbelle Minerals
- baza bez silikonów Sephora (tutaj nie mam pewności, czy coś się nie zmieniło - nie ma na stronie składu, więc ten dopisek "bez silikonów" może nie być prawdziwy - jeśli wiecie, jak to wygląda - dajcie znać proszę w komentarzu!)
- baza wygładzająca Coleur Caramel
- krem BB Lily Lolo
- krem koloryzujący Cosnature

Pędzle:
- flat top Annabelle Minerals
- flat top Nanshy
- flat top Hakuro H50s
- kabuki Maestro 143
- superkabuki Lily Lolo
- kabuki Earthnicity
- kabuki Annabelle Minerals
- minikabuki Annabelle Minerals
- małe pędzle Maestro:
410 r 8
410 r 6
720 r 4
- full coverage brush Sephora 53 PRO

Producenci (w kolejności od tych, które mi się najlepiej sprawdziły - ostatnich 4 nie używałam na dłuższą metę, ogarnęłam tylko próbki):
- Annabelle Minerals
- Earthnicity Minerals
- Pixie Cosmetics
- Lily Lolo
- Era Minerals
- Amilie
- Everyday Minerals
- Bare Minerals
- Neauty Minerals
- Ecolore
- Clair Blanc
- Be. Loved Skin
- Rhea Minerals
___

Powiązane odcinki/playlisty:
- wszystko o minerałach z poprzednich lat

5 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    bardzo Ci dziękuję za rady związane z podkładami mineralnymi, bo szczerze mówiąc od dawna zastanawiałam się nad ich zakupem. Ponieważ mam cerę mieszaną i po użyciu tradycyjnych podkładów świeci się zazwyczaj jak "psu nos", postanowiłam spróbować minerałów. Jestem właśnie po kilkugodzinnym testowaniu podkładu z Anabelle Minerals i powiem szczerze... jeszcze ani razu nie użyłam chusteczki, aby ściągnąć nadmiar sebum, a moja skóra wygląda zdrowo i naturalnie. Myślę, że po kilku dniach testowania dam się jednak namówić na ich zakup.
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:18

    Cześć, szukałam info na temat podkładów mineralnych i trafiłam na Twoje filmy. Rewelacyjne komentarze i porady. Zdecydowałam się na podkład Earthnicity Minerals i jestem mega zadowolona. Robię co 2 dni peeling, dobrze nawilżam twarz i naprawdę mam wrażenie, że cera się uspokoiła. Dzięki za porady. ps. Jakie masz cienie w odcinku - Nowe kolory podkładów Earthnicity Minerals + wygraj podkład w wybranym kolorze! - Czarszka , Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia - to jest film sprzed kilku lat bodajże.

      Usuń
  3. Ja używam kremu nano one z mikrocząsteczkami złota. Szybko się wchłania i nie zapycha, więc wklepuję go przed nałożeniem minerałów. Kiedyś miałam problemy z cerą, ale odkąd odstawiłam drogeryjne kosmetyki trądzik minął i skóra ma zdrowszy koloryt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanką earthncity i mam ich każdy kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń