wtorek, 30 maja 2017

Dzienne smokey eye dla zielonych oczu! | Zabawy z Makijażem



Hej!
Dzisiaj bawię się makijażem na buzi zielonookiej Kaludyny - miałam chęć na fioletowo-burgundowe smokey eye, ale takie łagodniejsze, dzienne.
Jasna, lekko różowa cera, zielne oczy i jasne włosy - totalnie inaczej niż u mnie - mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Przypominam, że ze mnie żadna makijażystka - po prostu w dobrym towarzystwie maluję koleżankę (i tutaj akurat gadam z trzema innymi obecnymi w pokoju hotelowym ;)).

Zajrzyjcie koniecznie do Klaudyny!
___

Lista produktów:

pędzel Sephora 53

bronzer Nars Laguna

żel do brwi diego dalla palma

MAC paint Sublime Nature

pędzelek Nanshy Shader

pędzel Sephora 73

cienie z palety Lorac PRO3: blanc, amethyst, clay, almond pearl, medallion, jet black

pędzel Maestro 320 r 12

pędzel Maestro 360 r 6

pędzel Maestro 410 r 6

zalotka Inglot

tusz L'Oreal - nie wiem, który, bo to tusz Klaudyny ;)

pędzle Nanshy Crease

trio rozświetlaczy IsaDora

pędzel Nanshy stippling

pędzel Nanshy Contouring

róż Nars I - niestety z palety limitowanej

kredka do ust Too Faced Perfect Nude

Lancome Juicy Shaker Mangoes Wild
____

Powiązane odcinki/playlisty:

inne Zabawy z Makijażem

moje makijaże

porady pielęgnacyjne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz