wtorek, 4 października 2016

Ulubieńcy września!



Hej :)
Wrzesień okrzyknęłam oficjalnie najdłuższym miesiącem tego roku. Liczył dla mnie jakieś 60 dni ;)
Ulubieńców też mam całkiem sporą ilość:
- spray do kurzu EDL
- domowa maseczka łagodząca 
- żel aloesowy z propolisem Benton
- glinka czerwona
- olejek do masażu Nikel 
- olej zielony z awokado
- masło do ciała malinowe Fresh&Natural
- płatki kosmetyczne Konjac
- odżywka Organic Surge Volume Boost Conditioner
- odżywka Organic Surge Shine Boost Conditioner
- pigment MAC Melon
- konturówka Too Faced Perfect Lips
- Juicy Shaker Lancome 283 Berry in Love
- kosmetyczka Nanshy

Dla tych, którzy oglądają bez ociągania ;) mam małą niespodziankę:

UWAGA - TYLKO DZISIAJ DO PÓŁNOCY!
Jeśli wpiszecie w koszyku kod rabatowy BENTON w sklepie Skin79 dostaniecie dodatkowe 20% rabatu na WSZYSTKIE produkty Benton! Odejmuje 20% od tych, już obniżonych, cen! 
Kod działa tylko dziś (4 października 2016) do 24:00 i musi być wpisany drukowanymi literami :)
Nie ma za co - przyjemność po mojej stronie ;)

Dobranoc Robaczki :D
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz