wtorek, 10 grudnia 2013

Potrójny Eliksir Różany!


Hej :)
Szybciutko podaję recepturę.
Ponieważ na bank będzie wiele pytań - będę na bieżąco edytować tego posta i umieszczać w nim odpowiedzi.
Produkt opracowałam z myślą o uroczej damie, której już do nastolatek nie zaliczamy ;), ma cerę suchą i chciałaby ją nawilżyć i ujędrnić.
Pomyślałam, że może dla mamy, cioci lub babci (albo dla siebie) chcielibyście machnąć takie cudo na Święta, więc pospieszyłam się z edycją.

Nie opisuję, jak go wykonać, bo macie film :)

Składniki (jeśli się dało - nazwa jest jednocześnie linkiem do produktu):
- masło shea surowe 3,5g
- olej różany organic 5g
- emulgator z oliwy z oliwek 4g
- hydrolat różany lub napar z płatków róży 9,5ml
- ekstrakt w płynie kocanka 5ml
- ekstrakt w płynie malina 5ml
- witamina E 1ml
- żel hialuronowy 1% 10ml
- kolagen S naturalny 2,5ml
- olejek eteryczny z drzewa różanego 5 kropli
- ekologiczny środek konserwujący 2ml

Miłego dnia bobaski ;)
P.

6 komentarzy:

  1. Olivem jest absolutnie wspaniałym emulgatorem, używam go w ilościach hurtowych :)

    Oglądałam Twój filmik w pracy, a tu niestety nie posiadam dźwięku w komputerze... być może jest o tym mowa w filmie, wybacz więc jeśli pytanie będzie bezsensowne, ale... gdzie można nabyć taką mega strzykawę, którą wyciskasz gotowy krem do opakowania? Będę Ci bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją kupiłam w sklepie dla pacjenta (ale czasem są też w aptekach). Pytaj o "żanetę" ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :)))))

      Usuń
  2. Gdzie kupiłaś ten prześliczny śliczny airless? Ja znalazłam tylko plastikowe, które nie nadają się na prezent. A ten jest ładniusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:46

    Mam wszystkie składniki oprócz kocanki. Czy mogę dać więcej ekstraktu z maliny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:24

    Zrobiłam eliksir dokładnie wg przepisu. Moim zdaniem nadaje się on tylko do skóry ekstremalnie suchej lub suchej. Zapychał mnie, więc dołożyłam żelu hialuronowego i hydrolatu żeby go trochę 'rozcieńczyć'. Niestety nawet w niewielkiej ilości nie nadaje się do skóry tłustej/mieszanej.

    OdpowiedzUsuń