środa, 22 lipca 2015

Wakacyjny, kolorowy makijaż!



Hej!
Dziś mam dla Was tutorial - wyjęłam z szuflady kilka cieni w przyjemnych kolorach i bez większego planowania postanowiłam ich wszystkich użyć i dobrze się przy tym bawić :D
Udało się :D

Na buzi miałam już kilka produktów (nagrywałam film o aplikacji podkładu mineralnego - do obejrzenia TUTAJ):
- podkład mineralny matujący Annabelle Minerals Golden Fair
- korektor mineralny Annabelle Minerals Medium
- korektor mineralny Annabelle Minerals Dark
- bronzer Kiko Masterpiece 01 Forward Sienna
- róż wypiekany Tribal Soul Kiko 03 Wild Mauve
- rozświetlacz Kiko Beam Of Light 02

W filmie pokazałam Wam:
- cień w kredce Kiko Long Lasting Stick Eyeshadow 28
- paleta cieni Professional Palette Eyeshadow  Golden Rose 107 Neon Line
- cień do powiek Color Infallible L'Oreal 004 Forever Pink
- cień mineralny Annabelle Minerals Vanilla
- cień mineralny Annabelle Minerals Cappuccino
- superliner L'Oreal Blue
- cień mineralny Annabelle Minerals Cornflower
- cienie z palety Urban Decay Naked 3 Darkside i Blackheart
- cień L'ombre Pure L'Oreal 406 Pop
- pigment MAC Naked
- tusz Outrages Courls Sephora Ultra Black
- bezbarwna konturówka p2 Perfect Lip Color Stop Lip Defighner
- konturówka Waterproof Lipliner Golden Rose 328
- pomadka MAC Fast Play
- pomadka Chanel Rouge Coco Shine Boy 54

Udanego wieczoru!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz