poniedziałek, 20 lipca 2015

Moja nowa bransoletka Soufeel :D



Hej :)
Jako, że bransoletka będzie gościć w nagraniach przez kolejne kilka lat - postanowiłam z góry pokazać wszystkie szczegóły i omówić, co i jak, żeby nie było wątpliwości i tysiąca pytań ;)
Bransoletka pochodzi ze sklepu SOUFEEL 
Na paczkę ze Stanów czekałam 12 dni, nie musiałam zapłacić cła.
Za zakupy powyżej 50$ przysługuje darmowa przesyłka, a biżuterię można zwrócić do nich w ciągu 365 dni od zakupu.
Wspomniany kod rabatowyhttp://bitly.pl/698424 - niestety nie mam pojęcia, czy oni to generują na jakiś określony czas, czy na amen ;) Jeśli coś mi się uda ustalić - dam Wam znać :D
Chyba wszystko udało mi się wyjaśnić w jednym miejscu - w razie pytań - piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz