niedziela, 12 lipca 2015

Jak nakładać podkład mineralny + porady dla suchej i tłustej cery (post dla początkujących) :)



Hej :)
Dzisiaj odpowiedzi na Wasze pytania odnośnie nakładania podkładu mineralnego, jak sobie z nim poradzić, jeśli macie cerę suchą lub tłustą.
W filmie użyłam:
- podkład mineralny kryjący Annabelle Minerals w kolorze Golden Fair
- korektor Annabelle Minerals w kolorze Dark
- korektor Annabelle Minerals w kolorze Medium
- podkład mineralny rozświetlający Annebelle Minerals w kolorze Golden Fair

 Wspomniałam tez o filmach:
Jak nakładać róż?
Jak nakładać bronzer?
Jak nakładać rozświetlacz?

Mam nadzieję, że komuś się to przyda :)
Pozdrawiam!
P.


3 komentarze:

  1. U mnie do nakładania podkładu mineralnego najlepiej sprawdza się pędzel Kabuki Earthnicity. Jestem ogromnie z niego zadowolona. Używam go do podkładu, rózu. Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O aplikacji makijażu mineralnego znalazłam taki przydatny filmik:
    https://www.youtube.com/watch?v=LR3QB7-R7Es

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:06

    jakiego pędzla użyłaś do nałożenia korektora pod oczy?

    OdpowiedzUsuń