poniedziałek, 5 stycznia 2015

Domowy manicure, ulubione lakiery do paznokci i duuużo gadania :)



Witajcie :D
Miał być szybki film. Poważnie. Starałam się :D
Wyszło nieco dłużej, ale i tak liczę, że się Wam spodoba ;)
Zanim zaczniemy - makijaż z tego filmu nagrałam już dla Was jakiś czas temu - tutorial znajdziecie TUTAJ.

Produkty, które pokazuję w filmie to:
- serum do skórek i paznokci Fresh&Natural
- cążki metalowe - polecam takie droższe, starczają na długo i nie tępią się
- drewniany patyczek do odsuwania skórek
- zmywacz do paznokci Isana Mandelduft
- papierowy pilniczek do paznokci - miałam kiedyś kryształowy, ale niestety on już nie żyje ;) Próbowałam szklanych - to jednak nie to samo. Stanęło więc na papierowych, bo metalowe sieją grozę ;)
- odżywka do paznokci Lovley Nail Care Nail Hardener for weak nails
- lakier Paese 300
- lakier Rimmel 60 seconds 500 Caramel Cupcake
- lakier Essie Mint Candy Apple
- lakier Kiko 389
- lakier p2 Sand Style 060 Strict
- lakier p2 Color Victim 970 Keep in touch
- lakier Rimmel 60 seconds 953 Pillow Talk
- brokatowy top coat Catrice Nail Laquer 45 Kitch Me if You Can (różowe złoto) i 40 i'm Dynamite (stalowe srebro)
- brokatowy różowy top coat p2 Lost in glitter 060 be divine!
brokatowy różowy top coat p2 Lost in glitter 040 be cool!

Przepraszam jeszcze raz wszystkie te z Was, które się znają na paznokciach i film ten stanowi dla Was obrazę :)
Liczę na wyrozumiałość i mam nadzieję, że komuś się ten materiał spodobał, albo, że chociaż miło spędziliście ze mną czas :)
Pozdrawiam!
P.

2 komentarze:

  1. Anonimowy10:23

    Dzień dobry :) . Gdzie szukać tego serum do skórek i paznokci fresh&natural ? Dziękuję i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:34

    Bardzo pomocny filmik jak dla mnie . Super , że tak przystępnie , jasno i to co potrzebne bez dodatkowych kombinacji , przedstawiłaś temat . To jeszcze raz ja-anonimowy-wierna Twoja widzka Czarszko :) . DZIĘKUJĘ !

    OdpowiedzUsuń