niedziela, 15 grudnia 2013

Denko: grudzień 2013!


Ho ho ho :)
Nie, jeszcze nie świątecznie, ale za to dość zwięźle udał mi się opowiedzieć o produktach pielęgnacyjnych, które wykończyłam w ostatnich tygodniach. W nagraniu udział wzięli:
- wiśniowy suchy szampon Batiste
- woda winogronowa Caudalie
- odżywka do włosów Skin Blossom, o której posłuchacie TUTAJ
- francuska glinka zielona montmorillonite Calaya, przepis na pastę na wypryski możecie obejrzeć TUTAJ, a TUTAJ jest dostępny zestaw Zielona Wstążka do jej przygotowania. Więcej info o tej glince znajduje się w TYM FILMIE :)
- hydrolat oczarowy Calaya - film do obejrzenia TUTAJ
- Brazylijska Mandarynka peeling marki Joanna, recenzję produktów Joanna obejrzysz TUTAJ
- EyeLove Comfort płyn do soczewek, od lat kupuję go na bezokularów.pl (Jeśli ktoś się zdecyduje - napiszcie im, że ja Wam poleciłam - może w końcu dadzą mi jakiś rabat ;))
- olej z pestek winogron Calaya, film o nim TUTAJ
- żel pod prysznic Naturia Mango i Papaja
- peeling solny owocowy Fresh&Natural, recenzja TUTAJ
- masło do ciała The Body Shop Marakuja
- żel hialuronowy 1% Calaya, film o nim TUTAJ
- Blistex Intensive Lip Relief Cream
- sól borowinowa Fresh&Natural
- lakier do paznokci 166 Inglot
- olej zimnotłoczony zielony z awokado Calaya, film o nim TUTAJ, a tu przepis na krem pod oczy z jego wykorzystaniem
- ekstrakt w płynie z jabłka Calaya, film o nim TUTAJ
- ekstrakt gotu kola w płynie Calaya i film o nim TUTAJ :)
- olej jojoba Calaya i.... film o nim :)

O matko, ile linków ;)
Oby komuś się przydało :)
Pozdrawiam!
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz