wtorek, 23 lipca 2013

Krem witaminowy Green People - coś fajnego na wakacje?



Hej!
Sporo recenzji ostatnio, ale miałam to szczęście, że odkryłam w poprzednich miesiącach kilka ciekawych produktów.
(I jeden średnio-ciekawy, ale o nim w kolejnym poście).
Tym razem mam kilka słów o witaminowym kremie do twarzy Green People.
Znacie mnie - witaminki i ja już jestem wciągnięta.
W zasadzie wszystko powiedziałam w filmie.
Tutaj dodam tylko, że w skład kremu wchodzą:

AQUA (SPRING WATER), BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER*^, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL*, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL*, GLYCERIN* (VEGETABLE DERIVED), SQUALANE (FROM OLIVE OIL), CETYL ALCOHOL (EMULSIFYING PLANT WAX), CETEARYL GLUCOSIDE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), CETEARYL ALCOHOL (EMULSIFYING PLANT WAX), ELAEIS GUINEENSIS (PALM) OIL*^, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, GLYCERYL STEARATE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), ALOE BARBADENSIS (ALOE VERA) LEAF JUICE POWDER*, PERILLA FRUTESCENS (PERILLA) SEED OIL*, OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) SEED OIL*, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL*, BAICALIN (BAICAL SCULLCAP EXTRACT), ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT*, CAMELLIA SINENSIS (GREEN TEA) LEAF EXTRACT*, ALTHAEA OFFICINALIS (MARSHMALLOW) ROOT EXTRACT*, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, PROPANEDIOL (FROM CORN STARCH), AROMA [PELARGONIUM GRAVEOLENS (ROSE GERANIUM) OIL*^, SANTALUM AUSTROCALEDONICUM (SANDALWOOD) WOOD OIL*], HYDROLYSED JOJOBA ESTERS (FROM JOJOBA OIL), FUCUS VESICULOSUS (SEAWEED) EXTRACT, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, SALICYLIC ACID, SORBIC ACID, LIMONENE*, LINALOOL*, CITRAL*, CITRONELLOL*, GERANIOL*

Pamiętajcie o jednym - nie każdemu wszystko.
Wspominam, bo bodajże wczoraj ktoś mi pisał komentarz, że krem się całkowicie nie sprawdził.
Wczoraj i dziś poratował mi buzię wysypaną całkowicie kaszką po serum nawilżającym NUXE, które już trafiło na półkę produktów "do innego zastosowania" i za tą reakcję skóry pewnie skończy jako krem do stóp :)

Z kremu GP jestem bardzo zadowolona, choć przyznam, że z powodu wykończenia ponownie kupię krem Speick. Za to rozważam zakup szamponu, o którym pisałam jakiś czas temu TUTAJ.

Bucha!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz