środa, 6 czerwca 2018

Pogadajmy o kosmetykach Sylveco



Hej!
Zebrałam w jednym odcinku informacje o wszystkich (chyba, że o czymś zapomniałam ;) ) kosmetykach marki Sylveco, które miałam do tej pory w swoich rękach :)
Mam nadzieję, że odcinek się przyda ;)
Z pozdrowieniami!
P.
___

Lista produktów: (wszystkie dostępne są w sklepach stacjonarnych, internetowych drogeriach i na https://sylveco.pl/)

delikatny żel do ciała

enzymatyczny peeling do twarzy

hibiskusowy tonik do twarzy

krem brzozowy z betuliną

lekki krem brzozowy

lipowy płyn micelarny

lniana maska do włosów

łagodny krem pod oczy

pomadki do ust brzozowa i rokitnikowa

nawilżający żel do mycia rąk

szampon pszeniczno-owsiany

odżywcze mydło w kostce

rumiankowy żel do mycia twarzy

tymiankowy żel do mycia twarzy

wygładzający peeling do twarzy

1 komentarz:

  1. Anonimowy09:34

    Hej! Bardzo lubię te produkty, najbardziej rumiankowy żel do twarzy i lipowy płyn micelarny. Jednak jeszcze wszystkich nie przetestowałam i mam nadzieję, że niedługo to nadrobię. :D też zamawiam je przez internet, tylko, że w aptece Melissa, bo zauważyłam, że tam najtaniej wychodzi. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń