piątek, 12 lutego 2016

Makijaż na Walentynki!




Wszystkiego uroczego :)
Przygotowałam dla Was makijaż, o który prosiliście już bardzo dawno temu, przy okazji TEGO filmu ;) Nie jest trudny do wykonania, ale za to wygląda, jakby się człowiek naprawdę napracował :D
Czyli same propsy :)

Lista kosmetyków i pędzli, których użyłam:

- baza pod cienie Catrice Prime and Fine
- pędzel Maestro 497 r. 12
- paleta cieni Smashbox Full Exposure
- pędzelek Maestro 360 r. 6
- pędzelek Maestro 480 r. 10
- pędzelek Inglot 13P
- cień do powiek L'Oreal Infallible 002 Hourglass Beige
- kredka do powiek NYX Jumbo Eye Pencil 611 Joghurt
- pigment Inglot AMC 115
- tusz do rzęs Sephora Outrages Curl Very Black
- konturówka do ust Essence Lipliner 12 Wish Me A Rose
- pomadka L'Oreal Color Rich 378 Velvet Rose

Wspomniane filmy:
Ten makijaż nosiłam w filmie o rozdaniu Tade
Mój poprzedni tutorial makijażowy, to zielone karnawałowe oczko ;)
Inne moje makijaże znajdziecie TUTAJ :)

Cudownego weekendu :D
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz