poniedziałek, 12 stycznia 2015

Czarszka Awards 2014 rozdane!!!



Nagrody za rok 2014 zostały przyznane.

W kategorii PIELĘGNACJA wygrywają:

- Naturalny Czynnik Nawilżający NMF
- ekstrakty suche: z pestek winogron  i z lukrecji
- maseczki Aubrey Calming Skin Therapy i Maska z 1-procentowym kwasem salicylowym
- balsam S.O.S. Fresh & Natural z olejem tamanu
- cukrowy peeling do ciała Malina Fresh & Natural
- mydło TADE z wysoką zawartością lipidów
maseczki pod oczy z jedwabiem Orientana
- suchy olejek do twarzy, ciała i włosów NUXE
- płyn micelarny z nagietkiem SoBioETIC
- balsam do mycia twarzy i jabłkowe serum z witaminą C
- olejek pod prysznic z ekstraktami w proszku
- krem nawilżająco-ochronny Skin Food WELEDA
- płyn do soczewek EyeLove Comfort

W kategorii MAKIJAŻ TWARZY nagrodę zdobywają:

- podkłady mineralne matujące Annabelle Minerals
- róże w kremie Glow Touch KIKO w kolorach 100 Intuition Peach, 103 Heavy Honeysuckle, 102 Wave Hibiscus
- róże Silky Touch Blush Essence w kolorach 10 Adorable, 40 Natural Beauty, 60 Life's a Cherry
- pudry do konturowania HD INGLOT 505 i 502
- bronzer Honey Bronze The Body Shop 04

W kategorii MAKIJAŻ OCZU zwyciężają:

- naturalny kosmetyk do makijażu Khol
- cienie w kredce KIKO 45, 49, 05, 06
-  paleta cieni Lorac PRO
- baza pod cienie Lorac PRO
- tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect
- kredka Catrice Stay In Place Inside Eye
- rzęsy Zoeva

W kategorii MAKIJAŻ UST najlepsze są:

- kredki Color Boost Bourjois 04 Peach on the Beach, 03 Orange Punch, 01 Red Sunrise
- pomadka Moisture Renewal Rimmel 720 Notting Hill Nude
- matowa pomadka Stay Matte Lip Cream Essence 02 Smooth Berry
- glossy stick Sexy Mother Pucker Soap & Glory Plum Jum

W kategorii AKCESORIA nagrodę otrzymują:

- zalotka INGLOT matowa, czarna
- pędzle Maestro, w szczególności: 120 w rozmiarze 22, 150 w rozmiarze 20, 410 w rozmiarze 6 i 8, 480 w rozmiarze 10, 180 w rozmiarze 24
- pędzle Flat Top i Kabuki Annabelle Minerals
- Duraline INGLOT
- gąbeczka a la beuty blender Ebelin
- muślinowa ściereczka Balm Balm

W kategorii PERFUMY wygrywa:

- mgiełka do ciała Bath And Body Works Pink Chiffon

W kategorii PRODUKTY DO WŁOSÓW szał zrobiły:

- pasta z glinki białej Les Argiles Du Soleil
- suchy szampon Batiste medium & brunette
- szampon Glikogenowo-proteinowy Aubrey o zapachu Rozmarynu i Mięty
- puder do stylizacji z sprayu Got To Be Volumania
- gumki INVISIBOBBLE

W kategorii BIŻUTERIA zwyciężyły:

- mój pierścionek zaręczynowy W.Kruk
- kolczyki W. Kruk
- pierścionek ceramiczny Yes
- pierścionek - szlifowany onyks

W kategorii RANDOM nagrody trafiają do:

- frisbee dla psów :D
- lakiery do paznokci Catrice 45 Kitch Me If You Can, 40 I'm Dynamite
- lakiery brokatowe Sand Style p2 060 Strict, 070 Pretty
- Assasins Creed 1,2 i wszystkie inne :D
- Dragon Age INKWIZYCJA


Spora gala w tym roku, ale nie mogłam pominąć ani jednego zwycięzcy ;)
A co Was urzekło w 2014 roku?
Pozdrawiam!
P.

4 komentarze:

  1. Pomijając całą resztę (na którą czekałam, bo te podsumowania to takie wyznaczniki "co kupić jak ma się za długą listę zakupów" ;)), to tak mnie się właśnie wydawało, że coś Ci nowego na palcu błyszczy. Ale skoro nie mówisz o tych rzeczach, to nie wspominałam. Tylko powiem graty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre produkty :) Ja również mam słabość do palety Lorac Pro.

    Bardzo lubię ekologiczne kosmetyki i wydaje mi się, że mniej więcej się orientuję, jednak Ty zawsze czymś mnie zaskoczysz! :D
    Ja miałam szampon i odżywkę z Aubrey, u mnie również dobrze się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę mam ogromną ochotę na Annabelle Minerals :) Coraz większą i większą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:38

    W filmiku wspominałaś, że o cieniach Inglota masz sporo do powiedzenia i powiem szczerze, że chętnie pooglądałabym taki filmik :D

    OdpowiedzUsuń