niedziela, 26 października 2014

"Recykling" bronzera, czyli jak zrobić bronzer/róż w kremie :)


Hej!
Ktoś z Was podał mi świetny pomysł, żeby przeprowadzić "recykling" mojego nieużywanego już bronzera :)
Przy okazji mogę Wam przypomnieć, jak kiedyś robiłam róż w kremie i wszyscy będą zadowoleni :)
Użyte przeze mnie masła to:
- masło aloesowe
- masło mango 100%

Jeśli macie uczulenie na aloes możecie bez kłopotu zastąpić je masłem zimnotłoczonym z awokado :)

Jest to też całkiem dobry motyw na przerobienie cieni do powiek na kremowe produkty - gdyby ktoś chciał malować się np. na zielono na Haloween, a cień sam w sobie tak ładnie i równo nie kryje - voila, rozwiązałam problem :D

Dobranoc!
P.

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałem nawet, że można robić takie rzeczy, bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest bezpieczne na dłuższą metę?

    OdpowiedzUsuń