czwartek, 10 maja 2012

Organiczny olejek Essential Care :)


Ahoj Poszukiwacze Organicznych Kosmetyków :D!
Coś wygrzebałam tym razem, co miało być wspaniałe i cudowne zdaniem producenta ;) Chodzi o relaksujący organiczny olejek do masażu marki Essential Care.
Przesyłka przyszła - ja oczywiście z wielkimi nadziejami na aromatyczne nie-do-końca-wiadomo-co - odkręciłam butelkę a tu - PUFFF! Chmura zapachowa olejków eterycznych mnie po prostu omotała ;)
Muszę przyznać, że miałam pod górkę z tym zapachem na początku, ale po kilku użyciach stwierdziłam, że jest całkiem przyjemny. Zasadniczo używam tego olejku co kilka dni do masażu skroni - odprężająca chwila po ciężkim dniu.

Większość powiedziałam w filmie, ale jeszcze może w skrócie podsumuję - olejek polecam na:
- bardzo suche miejsca typu łokcie, kolana, odciski po skarpetach ;)
- całe ciało (łącznie z głową ;)) - moja ulubiona kombinacja to 1:1 olejek z hydrolatem FANTASTYCZNA sprawa, na tyle mnie urzekła, że odstawiłam mój domowy balsam w kostce - to już jest jakaś rekomendacja ;)
- rostępy jeśli się ktoś z nimi boryka - dobrze nawilżona skóra dużo lepiej wygląda (choć nie prognozowałabym ich totalnego zniknięcia ;))
- do masażu twarzy - mmmmm.... :D
- do inhalacji albo aromaterapii - kto lubi działanie zapachów (i przekona się do tych olejków eterycznych, które wrzucili do szklanej butelki) na bank będzie zadowolony :)

Jeśli cenicie eko-produkty i chcecie czegoś się dowiedzieć o certyfikowaniu kosmetyków organicznych to serdecznie polecam lekturę:
Co to są kosmetyki organiczne i kilka słów o certyfikowaniu.

Tyle w temacie :)
Pozdrawiam!
P.

1 komentarz:

  1. Musze przyznać, że również korzystałem z tego kosmetyku jakiś czas i byłem bardzo zadowolony, polecam każdemu jego stosowanie!

    OdpowiedzUsuń